THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

01 April 2011

Maaf Aku Tak Perasan...Sapa Non Muslim Nak Baju Ni??

 UPDATES

Masalah sudah setel...dah ada yang mau...segera aku pos...
thanks yer

Hi Mimy,

I ni one of ur reader.. td bace pasal baju ni kat blog u.. since u cakap 'non-muslim' fren kan.. hehe.. if takde org yg nak, blh gak pass to me.. well, have a nice day.. ape2 email la i k..


 ------------------------------------

Beli main sauk je kann...aku tak pasan pun baju tu ada lambang yang tak sesuai untuk orang islam...iaitu lambang salib..nauzubillah...sumpah aku tak pasan...yang pasan pun kawan aku , Anis...dia kata ada lambang itu...nasib baik dia bagitau...dan dengan ini sesapa antara readers yang NON MUSLIM...cina, india, kristian...aku nak bagi baju ni secara PERCUMA....kalau berminat boleh la email me nor.zmy@gmail.com untuk edisi pengeposan...maaf di pinta sekali lagi...isu ini amat sensitif...lain kali aku kena peka pada persekitaran....


size measurement : 3x




kalau tak de sapa minat ...aku buang je la..jadi tolong sebarkan pada kengkawan anda yang non muslim yer...TQ









Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

6 comments:

shuhadah Zainol said...

hadoiiii... xpe kak..x perasan....huhu... dimaafkan..hehe...

Queen said...

ko bagi jela kat jiran sebelah...

takpe..tak perasan takpe..skang memang banyak yang print gitu...kene perati betul2.. =)

Pepel BoNda AmaNi said...

memang beb..kadang2 kita xperasan kan...tapi memang menakutkan sebab isu nie sangat sensitif...dun worie beb...klu xda sesapa nak..kita bako..kita bako...kita bako...

Diana said...

x baik membazir.. that's why aku offer nak amik.. hehe.. *segan actually tp oleh kerana kak mimy yg gojes ni offer, aku on aje le.. *

Anis Azalea said...

wah itu pasal sudah settle...next time pilih berhati2 ya.

Ann Ishak said...

ni mesti kes tengok harga mengila murah...mata pun dah jadi kabur hihihihi. hati2 lain kali

Google