THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

12 April 2011

Ke Jemputan Cukur Jambul Anak Nurmala - Nur Khaleef Ridzki

Hari Ahad lepas aku dapat jemputan dari Nurmala Mazlan @ Mala ke majlis cukur jambul baby boy comel , NUR KHALEEF RIDZKI...alahai sedap nya nama anak ko nok..aku memang nak sangat tengok anak si mala ni...asik tengok kat fesbuk je ..mana puas...nak tengok real punye...hari tu nak jenguk baby dia dalam hari pun aku tak sempat sebab pastu baby khaleef kena warded sebulan rasanya ...mala pun dah jadi pengunjung tetap hospital...bila mala jemput ni...apa lagi ...terus excited nak nengok...nasib aku n Encik Awak free...ahad kan cuti.....dan jom ke rumah mak mala kat kg pandan...dekat je tu pasal senang je kaki melangkah...hehehe..dah la umah ko senang cari...aku malas heading panjang..tengok gambar n caption je la yer

hadiah untuk baby Khaleef dah di sediakan...malas nak balut masuk paper beg aje

ucapan untuk baby khaleef...pakai baju ni ko harus ingat aku n megat yer mala........

tayang hadiah dulu sebelum masuk paper beg...baby rompers NIKE untuk baby Khaleef...sesuai sebab daddy dia giler bola...

bersama encik awak selaku driver.....baju orang sebelah bau kedai FOS....

tema untuk majlis cukur jambul ialah Biru Putih...jadi sauk baju dalam almari ini je biru yang ada belum pakai...corak kain sama macam baju belang di atas kan...

sampai je terus snap baby khaleef...baru habis ngamuk hehe. kepanasan...syiann

puan mala dan baby nya...anak mala sebijik ikut mata mala besar n bundar...kulit pun sama

sebelum mala bzzz baik aku snap gambo ngan dia...lama tak jumpa minah ni...maintain je body...pakai baju nikah tu...huuh

Encik Awak kelaparan menghadap kuih...selera nengok banyak nya kuihhh..sedap lak tu

mala dan suami sayang nya...heheh...daddy dan mummy khaleef berbaju tema biru putih macam nak nikah semula je..teringat ke..hehe

dalam rumah ada pelamin buaian khaleef

marhaban di lagu untuk khaleef sambil di pangku mummy nya

mala dah nangis...minah ni mmg ratu airmata...hehe

kat luar rumah...ada hidangan tapai pulut yang best...tengok hijau je dah excited

nyum nyum bungkusan menarik tertarik nak makan

lapar lapar di tengahari...nak makan...lauk pauk semua sedap...aku makan lupa diri...masak sendiri okey...

Khaleef dah jaga dari tido...aku nak pegang dia...

Yeayy berjaya ....tapi takleh lama...still cuak lagi

cubaan mengkontrol nak pegang khaleef...steady

khaleef dah cebik nampak mummy dia...khaleef ni takleh panas ...anak aircond aku panggil...hehe

goodies beg..biru ikut tema


dalam goodies ada macam macam makanan...



paling menarik...Fridge Magnet gambar Khaleef..i like...









Important :Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image.MIMY HAMID

8 comments:

Unknown said...

kelassnyer majlis cukur jambul...macam sister la korang...

Pepel BoNda AmaNi said...

aku memang nak pegi..tapi apakan daya aku kat kampung hari tue...mama aku pegi umrah...huhuhuhu klu x..leh jumpa khaleef

Ummi M.I.M.S said...

salam..
canteklah pelaminnyer....

kella said...

weh.. muka ko sekali pandang macam seiras je dengan mala tu weh.. ingatkan kembar ke apa...
best kan beby...

ratusiput said...

wah kelas ni siap ade FM sndiri...sesuatu yg baru...mesti jd ikutan pasni... :)

Nurmala Mazlan said...

Nok,
Thanks sebab datang memeriahkan majlis ek...Thanks utk hadiah itu juge...Akhir sekali thanks untuk entry ini..Mak terharu nok..Hahahaha~

SiManja Berendoi said...

salam..sy ikin.
mohon kebenaran utk amik pic baby khaleef ye.. :)

klu ada sape² yg berminat utk sewa buaian cam baby khaleef leh layari
http://simanjaberendoi.blogspot.com

TQ

Ann Ishak said...

best idea buat FM tu kan...kreatif

Google