THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

19 April 2011

Kisah Percutian Melaka Yang Tak Hapdate Lagi

Perginya dah dekat 2 minggu tapi citer bercuti still tak hapdate..sebab nya adalah gambar super banyak...aku kena memikir nak mula kan citer ni...aku pun tak de uar uar gembur kan short-trip ni...ala gi Melaka je...macam balik kg je aku rasa...honeymoon ke? oh tidak...percutian kali ini beramai ramai grouping....walau ramai tetap rasa macam honeymoon hehehe ...lagi seronok..happening gitu...dan pembukaan percutian pertama untuk tahun 2011 yang berbaloi baloi....konsep nya murah dan selesa....


dimulakan dengan perjalanan KL ke Melaka....aku amik turn drive sebab laki aku kepenatan baru balik keje..kebetulan sabtu pun kena keje...tapi takpe check in pun kul 4 ptg...lambat lambat pun takpe...geng lain dah gerak pagi...


keadaan highway panas ..walau cuaca terik tapi cerah ...syukur tak hujan....lancar perjalanan


signboard melaka dah nampak..yeayyy aku drive slow la sikit...ke mana kah kita??


masuk tol ayer keroh...dan tetiba baru ingat....salah jalan daaaaaaaa....wakakakaka....mengamuk orang sebelah....sampai suh patah balik KL...huwaaa takutttttttt


laki aku pegang stering amik turn...sebab bini dia dah buat sesat jalan...aku takut time ni...sebab Encik Awak dah soound cancel balik KL terus...alamakkkkkkk ampun..tu la sapa suh aku bawa kete kannnnn


peace kacang peace....mak salah jalan da....dah bayar tol ayer keroh patah balik pusing menghala ke Kuala Lumpur...aku bukan coopilot cekap...gagal dalam memberi arahan jalan....pisss


Cubaan memujuk orang sebelah jangan patah balik KL harus la manja manja sket..rapatkan sikit badan ke seat pemandu...berjaya kah??


percubaan goda berjaya...terus je Encik Awak pandu laju bro nak sampai ke destinasi....tak jadi patah balik KL...houyehhhhhhh


dah nampak signboard tu...tak leh terlepas pandang...kang tersalah lagi...payah...rupanya kalau kat highway nak ke sini ke ikut Simpang Ampat...ooooooooooooooooo ....takpe sesat luas perjalanan kan kan


yer ini lah destinasi percutian ke Melaka kali ini...kitaorang bercuti di AFAMOSA...best wooooooooooo


 dan penginapan adalah di Bungalow Villa......tak sabar ni nak check in....



dan tunggu citer happening seterusnya di AFAMOSA D' FARO Villa Bungalow - Lot 786











Important :Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image.MIMY HAMID

5 comments:

ratusiput said...

famosa mmg best....aku dh 4 kali pegi nok...dr gajah nama 'amoi' kat dalam tu kecik sampai beso...ehehe...taktaula skang dia ade lg tak...

Faizaharis2 said...

waahhh bestnyerrrrrrrrrrrrrr........
tak penah g punnn....

Pepel BoNda AmaNi said...

wah best gilak..kekekek aku kalau sentap terus xmo cakap..kekekek sebab tue aku malas nak drive...

KIRINBUNDLE a.k.a shinji imra said...

salam semua..sape2 nak bcoti ke pangkor island beach resort 2hari 1 malam..leh contact aku..aku ada voucer 2 hari 1malam di hotel PIBR siap brekfast utk 2 orang..harga asal RM4xx lebih..tapi sini aku nak lego rm200 je..sape cpat dia dpat..COD WANGSA MAJU..K TQ..LEH E MAIL AKU shahril_6969@yahoo.com untuk detaills..tq

Ann Ishak said...

dah lama sangat tak pegi sini...ada apa2 yang baru dan menarik kahhhhhhh

Google