THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

13 April 2011

I Simply Want You ....dah WANTED pun

Aku kemas kemas kotak Encik Awak...pastu tetiba terjumpa sekeping kad...jeng jeng...suspen..gawat...nak bagi sapa ni...hati terus rasa sentap la kan...isk isk...tak baik prasangka terus terjah...masalahnya kad tu berbungkus cantik macam baru beli je...huhu....takpe pendam dulu padahal tak buka pun isi dalam pun lagi...ok takpe kita kemas bersih dulu pastu buka ngan hati tenang..baca bismillah...cuak cuak...dup dup...then dari nak marah tak jadi marah....hehehe....sejuk hati terus jadi aircond.....
 
jeng jeng...sekeping kad bikin kontroversi

Kisah nya dulu di awal perkenalan...Encik Awak melamar aku time besday aku..time tu pestime la celebrate bersama boifren baru...yang lama banyak kali tettttt...tak payah ingat buang masa...pastu aku pernah la sound 

Aku : awak tak payah buang duit nak celebrate beli bunga..saya tak minat eh..saya buang tong sampah je
Encik Awak : ye ker bagus la jimat duit...awak sure suka coklat kan...sbb tu awak debab..
Aku  : coklat ..hmmm tak mo la jugak...leh beli sendiri...nak bagi yang mahal terus...patchi ke?? huhu
Encik Awak : patchi tu apa ...(dia mmg blur bab brand..maafkan je)
Aku : tak tau takpe ..tak payah tau...tak penting pun
Encik Awak : okey la tak payah bg apa apa...bagi hati je cukup kan (eeeee ayat manis...)
Aku : sy nak kad...sy memang pencinta kad...bg saya sekeping kad adalah so suweettttttt....bagi yer...minta ni (tak malu)
Encik Awak : hmm tengok la camner ...tak pernah bagi kad kat perempuan..tak reti tulis apa...
Aku : ahh tak kira...bagi juga...paksa ni...(giler rejim)


Rentetan dari kisah di atas....tau tak masa besday memang dia tak bagi....dia bagi lain...cincin lamaran saje...kad mana?? tak reti katanya takpe la...tapi aku pendam hati gak...sebab aku suka kad sesangat...rajuk hati weh...huwaaaaaaa takpelah redha pakwe tak jiwang karat...pastu aku dah tak tanya langsung bab kad ni...lantak le ada aku kesah.....janji ko sayang aku dah la


nasib kad ni dah bertulis...tarikh pun 171009...ok no propa....hati sejuk macam aircond terus

Berbalik kes kad ni..ooooo rupanya inilah kad yang pertama kali aku minta Encik Awak tak sempat nak bagi...hikhik ...aku buka sampul ..rupanya kad tu dah ada tulis ...cuma tak sampai ke tangan aku je...aku tanya dia balik...apasal simpan tak bagi...dia cakap dia nak bagi tapi nak suprise tapi terus lupa dan jadi kepam dalam kotak....hahaha...bagus la tu nasib bini tak sentap propa pikir bukan bukan ...memang bentuk kad pun rhopa nak tackle la...wakaka...takleh blah I SIMPLY WANT YOU....huyooo...takpe dah WANTED pun....kan kan...anyway thanks yer abang...sebab memenuhi impian untuk ber kad walaupun selepas kawen baru la dapat....itupun dah berabuk..selsema terus..auchumm


jengok sikit ayat dalam kad...peh panjang giler....hahaha..kengkonon ayat penganti la tu...ceh tak kose...dah jadi bini pun....




dan ayat tulisan sendiri sempoi giler...JUST FOR YOU...I LOVE YOU...nampak sangat kena paksa rela bagi kan....hahahah takpe la...janji ada kad yang terlewatkan ini









Important :Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image.MIMY HAMID

4 comments:

farahfatihah said...

alolo suwiiittt......

liyana said...

alolo cantik la tulisan abg megat.. heheh

sy pn sekali je penah dpt kad dr tunang, x romantik lgsung, heheh

ratusiput said...

ahahahaha...lelaki mmg cmtu ar.sama ar laki aku nok...bkn main lg tulisan laki ko..cam doktor.

Ann Ishak said...

tetiba teringat senarai...opssss hihihihi

Google