THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

18 June 2013

Jawab Soalan Hari Ini



Menjawab persoalan hari ini....seperti di bawah :-


Pengomen : Norhidayu Abdullah

Soalan :akak, fridge magnet tu akak letak kat apa?? camana buat tu










Ok ini jawapannya : 

akak letak dalam board magnetic di beli di IKEA...ada 2 bentuk oval dan 4 segi macam dalam gambar ni...akak tak letak koleksi Fridge Magnet kat Peti Ais...akak tak suka nampak peti ais penuh rasa comot pulak pada mata ku ini ...suka plain bersih saja je...dan lagi satu kalau letak kat peti ais serik budak budak anak buah datang suka cilok hihihi...akak anggap FM ini sentimental value...walaupun akak tak pernah jejak overseas dapat kenangan dari overseas pun jadi la....kebanyakan FM akak dari overseas dik...ini pun dah banyak hilang...gigih akak kumpul balik...sebab tu akak sayang bebenor...akak tampal pakai board magnetic IKEA ni...letak tempat tinggi sekali...takde la cubaan tangan mengapai kan...







Dan yang terbaru tak semestinya FM dari negara negeri...ni hah trademark tanda ai adalah satu daripada geng GOJES BLOGGER SUPERMOM & BABY....








SYOK PULAK JAWAB SOALAN MACAM NI...LEPAS NI AKU BUKA SOALAN LA ...SILAKAN






Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

18 comments:

Cik Puan Rara said...

hahahah,boleh bukak kaunter pertanyaan eh sis.hehehe

cikpingu said...

haha... bagus2.. pasni rmi lg yg akan tnye..kiki

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

FM pun ada orang curik? Adoi...

Aty_Fared said...

Aku pon suker kumpul fm...:-) tp mmng yer ar mi..lelame rase semak pulak esbok aku tngok..huhu

erin said...

fm sy letak kat tepi fridge bukan depan, lps tu susun elok2, sebaris-sebaris..dulu pun sy x suke klu letak dpn fridge, pening tgk, menyemak

e.t.t.y said...

saya nk tanya, nk tanya....

mmmmm...malu aaaaarrrrr

tak jadi tanya.

miazara ina said...

tringat pulak mia pd kwn2x yg suke kumpul frige magnet..pantang jumpa,.depa mesti buat koleksinya

Chekgu Azrine said...

saya punya belum banyak lg FM..sebab blm jadi collector yg tegar..hahaha

With Julia said...

Waaaa bgus yer sis mimie...lama betui x ke ikea...nk beli gak board tuh...waaaaaaa gojesss

Mrs. Ady Firdaus said...

betui tu anak buah suka cilok bila tepek kat peti ais...mencik tol hat lawa2 plak tuuuu

Mooniqueen said...

wahhh banyaknye FM....

PinKy MoMMa said...

kalau nak minta FM skit boleh tak hahahaha..aku ni pengumpul tegar ni mimy tapi dah kurang berjalan, acaner tu?

MyBabyLane said...

Hi,

Feel free to browse Gymboree original clothes for baby girl and baby boy here http://mybabylane.blogspot.com/ ;)

♥ ROS ♥ said...

Ros pun xska fridge magnet byk kat peti...buh sikit2 jer.. Nk ikut idea mcm kak mimy la.. :)

NM02 said...

aku ade beli tahun lepas, sampai skang tak guna lagik

ameris said...

fm kita pn byk pecah. rayyan suka main.

Jumria Alimuddin said...

tengah cuci mata ngan koleksi FM tu terpandang trans studio punya FM...huhuhu..ruginya pg tp xda bwa blk knang-kenangan.

http://jumnutriblog.blogspot.com

PuanSyimaSyaz said...

bagus jugak idea tu kan... semak gak ni tgk fm berlambak.tp sayang... pastu ada yg tertanggal2... double semak.

Google