THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

06 June 2012

Wordless Wednesday - Sayang Si Botak



- my boolat botak bambam manja mengada banyak songeh....haippp -








**macam ko sorang ada anak citer bab anak ajeeeeeeee...huhuhuhu...larikkkkkkk**






Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

15 comments:

Girl Girl said...

Botak botak pon tetap comeyy! Awat Fayel makin putih jek ni? gebusss!

Liyana said...

fayel montel! geramm tgk

Little Rania Shoppe said...

hai mommy..nak rompers murah?
kunjungi http://littleraniashoppe.blogspot.com

selamat menjalani kehidupan sebagai ibu dengan gembira.. ^^

mamyharraz said...

sweet sgt semua pic mimy&fayel :)

kita ibu yg bekerja ni kalau cerita ttg ank terubatlah sikit rindu ank kt rmh..baru rasa semangat nak kerja :)

Kella said...

takpe mimy.. memang bertuah ko dapt fayel ni.. kalau aku pun aku akan seperti kamu jugaa.. =)
fayel dah makin tembam laa... dah botak pun!
so so sweet both of u.. =)

Liyanaroxx said...

Fayel omel bam bam gerammmmmmmnya!!!!

Siti Shuhadah said...

comel sgt!!

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

eee..fayel bam2 botak. terlentok aje, kiut nyaaaa!

Nurul Aziz said...

Eh Fayel dah botak? Hehe..

Jen Jen Izaicun said...

dari belakang nampak macam upin ipin.. ehhhehehe...

D Yatie said...

bakal menantu dah BOTAK!!! hik3.!

raisa_81 said...

Hai kak Mimi, selamat berkenalan...dh lama sy bc blog kak..mmg seronok...mcm2 kisah ader...bak kata astro..hee3..

Ha'ah kak..betul tue lau dh baby mmg x ader mende lain dah nk citer kak..
ader jerk citer...kan kan..

Emynz said...

aku geram nak geget pp dia! ^_^

Bitt (double IS) said...

bam bam dan tak de rambut....bowlatt sungguh tauu...ehh tak pe la mimy...tu la bahan cerita yg paling bernilai taukkk...kalau tak de kena fikir lagi banyak apa nak kasi cerita...letih taukkk...hehehe

aTy _faRed~ said...

akhirnyer...heheh..tapi fayel encem ade rambut..jeles aku tengok rambut anak ko..anak aku lepas potong ritu sampai sekarang tak tumbuh lagi...gonjeng jer aku tengok nyer..huhu

Google