THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

08 June 2012

BerCameron Highland SeFamilia - Check In Time Melepak Sajo

Pukul 2 dah tiba....penat la weh dah la datang dari KL pagi bute...nak bantai tido sedap ni...datang CH nak tido la....halooo kata vacation....kitaorang nak melepak dulu ...lepak lepak bilik...kitaorang stay kat Parkland Apartment...di taja sepenuhnya oleh Ekin...ala semalam je pun....duk lama CH pun takde apa...Parkland Apartment di Ekin beli harga promo kat Groupon..berbaloi ar RM250 without bekpes...serius tempat ni selesa...sesuai kalau datang beramai ramai...bilik ada 3..bilik air 2....so amik sorang satu bilik kecuali boipren Ekin, Zufar...ngeh ngeh...nak sebilik sila korang kawen cepat ehhhhhhhhh...

Syok sangat berehat bebaring macam malas je nak kuar gi memana..sudahnya sampai lepas asar baru la sibuk kelaparan nak cari makan...makan lunch hokeh...plan lepas lunch terus nak gi pasar malam Brinchang...tak sah datang CH kalau tak jejak sini..hohoho...malam tu jalan agak sesak wooo...giler tul ar...kebetulan cuti 3 hari wesak tu...pehh sana sini parking nan hado..berpusing bagai laaa...at last berjam jam dapat gak...dan satu hal lagi nak menapak jauh ke pasar malam...demi nak puaskan hati mak abah aku..turutkan aje la...kitaorang berpecah sebab orang ramai sangat..kat situ tak de makna nak snap gambo ke hapa...aku pancit lol...dengan Fayel berak tertembus...serius tensi aku...nak balik cepat je..nengok serabut orang ramai...bukan ada apa menarik pun...haishh..layan gambar je la ek..k bye



 ini Apartment Parkland Brinchang..sesuai untuk family...besttttttttt

Kedudukan apartment ni atas bukit nampak suasana kehijauan gini..sejuk mata memandang kan..damai

Hehehehe Zufar kena dera hangkut barang...gitulah nak jadi keluarga kami..dera sikit ekkk

Hah amik ko...sian Zufar kena hangkut ..wakakakak..nasib la...amik hati mak mentua katenyaaaaaa

Budak ni tertido lagi dari tadi...atas sofa pun layan...

Suasana dah masuk umah...buat hal sendiri...tu dia drebar tertido letih...boboi sibuk ngan tab

Ruang dalam apartment yang luas dan besar

Main tab sampai lupa nak pakai seluar eh..boboi oo boboii

Masterbedroom aku dan EA ....wahhh hover kann..kena amik bilik ni sebab menghadap depan..tak sesuai bilik belakang hadap hutan ..bawa Fayel lak tu

Jom landing bersama Fayel...syokk katil ni empuk

Mak aku dah terjoin sama berbaringan...santai 3 beranak

Fayel mengeliat...

Suasana malam menjelma...

Dah balik pasar malam waktu ni...melepak lepak kesejukan ya amat

haluuuuuuuuu...nak letak jugak...haiyaaa



NANTI DULU BELUM HABIS LAGI...TUNGGU ADA KISAH TRAGEDI JUGAK...









Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

3 comments:

~MyLady~ said...

Salam Mimi...

Lama tak ngomen sbb selalu aqq followr n pmbaca setia ur blog ..hehehe (mayb u pn tak perasan.. sbb aqq dh tutup blog lama and now came out with this new blog - do check it out - ada entry pasal blog mimi gak tau...;))

http://blogdearlady.blogspot.com/2012/06/maklady-terblogwalking.html

Tkasih sudi share. seronok baca tulisan mimi panjang2 juz like mine.~!

keep blogging coz rindu nk tau psl life especially aktiviti riang ria bersama Fayel :) cute encem boy :)

Ann Ishak said...

sejuk kan sampai nak pijak lantai pun ngeri tau

Liyana said...

dok apartment mane kak? tm resort ke?

Google