THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

14 March 2012

Belajar Berdikari Si Baby Fayel

Anak sapa la ni dibiarkan main sorang..hehehe...baby Fayel in da house...masa ni selepas mandi dah segar badan...maka cergas la dia nak meneroka apa ada disekeliling ...biarkan...bukan la kata tak sayang anak sampai tak layan...kadang kena bagi dia berdikari ...tak la jenuh melalak aje nak kena ngadap...hai nasib la Fayel dapat mama ko ni jenis  #apa pun tak boleh dalam erti kata lain...** M.A.L.A.S....hoi dah ada anak mana boleh malas malas...hahahah...takpe aku ajar Fayel main meneroka objek dan warna apa di sekeliling....erkk ayat cover baekkk...padahal yang benor senang la nanti mamanya nak bertenet....takde la aku gamak no nak biar dia sorang....aku tengok dari kejauhan la sambil menyambil mensurfing internet...lalalala peluang peluang...good boy Fayel...


Fayel main la sorang yer jadi berdikari lalaalalala...mama tengok dari kejauhan...jangan melalak sudah..mama nak ajar Fayel meneroka objek...**cehh tuii cover**



Port baik Fayel berstroller dalam umah....hehehe pandai mama ko kan ..nak bertenet anak kasi tido.....


SELAMAT BERDIKARI BABY FAYEL....INI PUN PRAKTIS SEBELUM MAMA NAK KEJE DAH LAGI 3 MINGGU...BEHAVE BOY PLEASEE...




Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

15 comments:

Liyana said...

hehehe cian fayel main sorg2 :D

POSH76 said...

cian fayel kena tinggal mummy nk keje nanti...

LoVEaQshA said...

alahai mmg behavela bby fayel nie..~
xnanes pun diam jer main sorg2 erk..fayel bg mama dia on9 ngn tenang..hihihi

Shu Shinju said...

haha... fayel gud boy !! :)

~ NANA ~ said...

haha gud idea tu letak dlm stroller!

untungnya baby fayel ni x byk meragam ek? hehe

CikNaa said...

wait2..
mama, stokin saye dah nak tertanggal ni.. tulun3.. hihi =)

Riri Yoorin said...

takpe ok apa tadelah dia nk berkepit jer.. nanti mama dah nk start kejer dia dok mencari

ana liyana said...

semangatnye tengok anak akak... geram tengok pipi tu..

D Yatie said...

hihihihi...sian fayel...arissa belum d practice lagi..agak ny start 20 march nt bila tinggal berdua dgn arissa je d rumah...tehehe...

eLLy said...

Fayel belajar ape sampai tercabut stoking kat kaki tu :p

aTy _faRed~ said...

bagus anak tak banyak ragam..senang nak tinggal buat keje lain..;p

e k i n ♥ y u s r i said...

senang ble x byk ragam
boleh buat keje

Softtouch [Hanim] said...

nak yy fayel tido dlm stroller..sennag nk bwk dia jln nnti..jgn jadi kakak dicha yg xsuka duk dlm tu

ariana8733 said...

hahaha..comel & baik nye baby fayel ni, meh dok ngan unty ana r..

behave boy...

Pepel BoNda AmaNi said...

nasib ko la nak..dapat mak blogger..hahahahaha..

Google