THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

01 July 2010

Sakit ..Sakit...

Today malas nak citer apa...semua sakit...eh sori aku tak sakit hati...yang sakit adalah....internet kat umah sakit...modem kena panahan petir...adehhh...tapi macam la aku rajin buka tenet.....hahaha...eh aku wifi by mobile jek..tak kose aku nak buka lappy bagai...malam balik umah off semua...mobile hp saja bulehhh...penat maaaaaa.....kononnnn macam banyak keje...opss....pastu pulak kes kat opis satu bangunan AIRCOND takde wehhh...panassss !!!!!...macam macam hal laaaa...sauna kat opis boleh ...tak tahan aku....tolong tolong lemas...kipas hikmat aku pun tak leh menghikmatkan aku...letih mak ni....masuk hari ni dah 2 hari..pastu ada plak cakap sabtu baru keje pembaikan siap...tak ke giler buat keje kepanasan...



** KIPPY si kipas hikmat ku.....tolong la hikmat kan lebih tuan kamoo yang kepanasan haba ni....


Pastu ni plak Pak Tonang tersayang sakit la plak....Encik Awak ku demam tak leh bangun...jadi aku kena menjadi jururawat...adeh risau kerisauan ni......kuat tak kuat kena kuat gak la menjaga Pak Tonang sorang tu....nak kena hantar gi klinik...hantar gi hospital...pastu nak masakkan bubur....pastu kena check dah makan ubat blum.....dah jadi cam mak mak lak aku....tetiba aku gigih lak....uhuhuh....





** tengok kartun pun memahami watak aku okeh...lebih kurang gini la situasinya...alahaiiii...


Takpelah memoga Encik Awak cepat sembuh...boleh drive...motip?? sengal nya tonang drive sendiri la oii...oklah malas nak taip panjang panjang tetiba aku pun nak sakit ni...apakah?? hehe berjangkit maknanya sehati sejiwa la....huhuhu uweeekkk aku tau korang muntah tapi apakan daya terimah lah kenyataan ini walaupun menyampah ada aku kesah??...hahaha...mood sayangness menjelma sudehhh....gaduh gaduh selalu pun tetap sayang kennnnn...sapa tak sayang laki oiiiii ini kan pulak tunang....ok babai





** tengok gambar ni terus rindu kat Encik Awak...hikss...gaduh pun selalu ni...tengok gambo la...nak gambo pun siap tarik tarik suh pandang kamera....iskkk kena paksa la kannn....haihhh










16 comments:

POSH76 said...

takper gado2 manja pastu mintak ampun hehe

kella said...

lahaiii... semoga cepat sembuh yaaa.... rindu pulak kat ko nih.. :)

my.mastura said...

kippy!!

opis aku plak, sejuk kemain...lelama, kitorg off snediri button kt luar tu..huhuhu

Eida said...

mak aih,laju betul kipas hikmat ko.kalo Mimy jaga cik awak cepat baik sikit :)

Queen said...

kipas den dah naik bising..dah 2 tahun berkhidmat

Cik Amy said...

Takmau gad0 gad0 :)

RIRI said...

tulah panas woi .. kt sini pun haa... ac tade bayang kan hmm masalah betul

farahfatihah said...

comey kipas tu!!!! kalau kat sana panas, kat sini sejuk mcm ais tau siap berstokin huhu

Mia-Ina said...

sweet tgk psgn nie... :-) semoga en awk sembuh ye

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

aku pun suka gaduh nan laki aku..hahah sebab dia suka buat aku hangen...alolo semoga en awak ko cepat sembuh nok...demam nak kawen kot.. :P

fabulous.farah said...

huhuhu..gado tu biasa la dugaan orang bertunang=)

zures said...

takpe sesekali sakit...leh manja-manja...

Eri-chan said...

en awak sakit sbb penat layan mimi kuat meroyan kots..hahhaa
panas? meh dtg ampg point sejuk nak mati sejak tukar chiller baru...hari2 mau pakai baju 2 lapis..pergi toilet 5-6x..haha

NeenaAnuar said...

aku suke gambo ko tu! comey lah korang! :D

Ms AiReEn MoHd said...

ko demam plak ker nok..alahai..hazab aku pun lum abis lagi ni nok

Bulan Malam said...

blog walking ke ur blog! canteekk! =) prepare utk kahwen ye..hehe..

Google