THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

06 July 2010

Sapa Sakit Yang Benornya Ni...hehe

Harap maklum ...Encik Awak telah berada di dalam jagaan rapi aku...huhuuh...sapa lagi nak tolong jaga wehh kalau tak aku ni ha...yer walaupun aku ni tunang yang sengal..pulak tu selalu je buat hal gegaduh manja...tapi tang sakit pak tonang sesekali takkan ku abaikan..cehhhh phewittttt....yer ini terbukti dengan aku menungu semalam berhari hari di hospital..menyediakan makan minum...walaupun kadang tu makanan tak habis aku sumbat ke mulut aku...ngeee.....lagipun Encik Awak tak de sesapa kat Kolumpo ni...anak perantau dagang pak malau dagang berlipat...maka aku telah ditanggung berjawab oleh keluarga nya kena jaga anak bujang sorang ni....jaga la sangat kan...aku boleh diharap okeh...yer sangatttttttttt...........kalau tak takkan le aku turun 2kg okeh..apa tak nya berjalan dari parking nak ke wad agak sebatu la...sebatu kecik je la...ehhehe...yer la pastu naik balik 2kg tu kennnn...haish



Dan tak leh lupa jasa mak dan abah aku yang membantu aku merawat bakal menantu hantu... family aku banyak tolong sediakan makan minum...tolong kemas kan baju Encik Awak...dan juga melawat...tetiba aku terharu...apasall?? wah macam anak sendiri la pulak...anak sendiri pun tak rasa tau gitu..waaaa menangis disitu...sob sob...eh tak la..yang benor nya aku berbesor hati suka giler atas layanan mak, abah n adik adik aku...love uoollsss...aku tolong apa lak...?? aku tolong bising suh minum..yer pasal minum 100+ berbotol la...Darah Encik Awak lak buat hal...haihh memacam...yang dia ni pun satu gi minum 100+ sajo..air masak tak di minum nyaa...

**pandang pandang jeling jeling...apa hal?? nak gaduh yer?? tak leh tau..tengah saket tu..tunggu baekk...huhuhu...sian dia merah muka...

** cubaan nak tunjuk gambar kat My future MIL yang aku mmg boleh harap jaga anak bujang sorang dia ni...walaupunnnnnnnnnn?? ada tanda soal disitu


** yer ini la walaupun nyaaaaaaaaaa....alahai kemengantukan okeh...tetiba rasa ngantuk semacam je...mata makin mengecik...acara tido tido sumpah layan


**pompuan ketiduran tak sedor diri.....siang siang buta pun aku leh layan tido...aku penat..yer penattttttt la sangat...penat membebel...huuhuh


** sapa yang sakit ni ha...serius kemain aku tido tak henggat...heaven...mimpi best lak tu...kesian kan aku...yer aku memang boleh harap menjaga merawat orang...harappppppppp sangatttttt



Ada sesapa nak volunteer dalam jagaan aku??? huhuuh








9 comments:

kella said...

kau memang bleh jadi bakal isteri solehah ni! mak mertua pun boleh harap le cam ni..

sayang kau kat megat kan..
sapa tak sanyang tunang weh.. kan kan

Liyanaroxx said...

Comel je couple nih...hehehehe...paham je kak..sape tak paham kan?ingat senang ke nak jaga org sakit? papepun pengorbanan akak amat besar tau...musti en awak terharu!!! ;)

POSH76 said...

hang mmg menantu & bakal isteri solehah....bertuah EN AWAK kene jaga lagu ni...hehe

psst: beb aku ada TAG hang nanti kalu rajin buat naaa

Iena said...

semalam aku dah komen entry ni tp komen aku hilang ni nok...

#nok, ko kena tag. jom layan...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wah sakan ko kan...calon2 menantu kesayangan nie nok...aku bukan tanak jaga ko nok..memandang aku nak jaga diri aku sendiri pun adalah sangat tidak larat..maka apa kata ko tolong jaga aku skali nok.. :P

NeenaAnuar said...

memang tak dinafikan yg org menjaga org sakit adelah lagi 'sakit' dari org sakit tu sendiri! hehehe...

baguss ko.. sapa lagi nak tolong jaga kalau bukan ko kannn.. dah lah mak pak dia jauh! untung PIL ko bermenantukan ko tau!

Megat said...

heheeheeh bertuah tu memang laaa bertuah tp bukan tang jaga.....miss mimy bukan pegi jaga......tp pegi tumpang tito sekaki kat sana............hehehheeh dah jadi miss mimy lak yg jd pesakit kat wad bukan e.awak hheheheheheheheeheheeheh

kella said...

mimy dia ke jakarta sayang! ada kursus di sana! hmmm

-NiD's- said...

wah akak...PENGORBANAN akak cungguh tebesar ni..sayang suNGguh akak pd dia.....akak, u so cute....
"salam pekenalan kakMiMi"

Google