THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

20 July 2010

Kelambatan Kerana Ini-Majlis Cukur Jambul

Ini citer weekend lepas sebelum aku pergi mencanai bersama bloggers..dan disebabkan aku pi nengok anak orang cukur jambul....aku terlambat datang join ke NZ...tapi apapun dah selamat jumpa punnnn...yer ar biasalah kalau dah jumpa geng geng lama ...apa jadah ko nak sembang 1 jam...nak gosip panas je baru mukadimah...tetttttttttt....paling kurang gosip harus la 10 jam..barulah kepuasan terserlah... hahaha...giler tul gosip girl..gambar harus letak kat blog sebab aku rasa time ni aku nampak kurus opssss....PANG!!!!!!! ...kan kena tampar....padahal nan ado..huhu


** dah sampai umah orang bukan reti nak masuk nengok baby bercukur..selamba aje lepak kat luar nak menunggu makanan..hampeh tull..kuang kuang
** like father like son...huhu sejibik muka siot..dulu si kecik baby aku ada jenguk dia dlm pantang..dah besor anak bujang sorang ni...encem seh..


** ini bini dan ibu kepada orang di atas...ohh napa aku snap ?? tengoklah sudah terjebak ngan tudung syria...huhhu...leh gitu...terus berbisnes la ngan aku...

**ini muka tuan umah yang menjemput..abg sumardi...maintain uolss..camner aku kenal dia sejak 8 tahun yang lalu masih sama ....saham tinggi wehhhh



** aku menumpang pasangan bertunang 2 orang ni...tak bawa encik awak...ehehhe..sekali sekala tinggal ...thanks abg bujal & kak ann...diorang pun tak sabo nak makan tu...hahaa

**layan cendol shedappppppppp mantop...semua self service...nak amik air gula baper banyak ko nya suka...oh time ni gula lum naik harga lagi boleh la kannn


**saja tayang muka yang kengkonon terbaek lahwaaaa la...uweekkk....hmm nan ado...pipi tembam tak leh sorok...larikkkkkkkkkkk **kata gi majlis cukur jambul...harus amik gambo buaian..hamboi berhias bagai...


** shedapp je baby girl ni tido...terlena je...rasa macam nak join sekali je...ini baby ke3 dalam ahli keluarga...mantop nok badan...


** tumpang bergambo umah tuan umah..selamba badak melepak buat cam umah sendiri posing bagai ...haha...biasa ar anak dara memang gini...mak dara lain sket..haha


** aku jugak kena posing tengah kannn..naseb badan sebab limited edition..dah la badan gomok pastu free hair lak tu...naseb la....ngeeeeeeee



** posing tepi buaian memasing sila amik berkat.....ehhh kurus nya haku.....hahaha teknik corak baju amat meyakinkan......hahahaha...harus pasni borong corak belang belang terus jadi kuda belang



** acara wajib gedik sengsorang..tetiba terfeeling macam cukur jambul anak sendiri...huwaaaaaaaa apakah?? usaha keras pasti jaya ni pas kawen...cehhhhhh









10 comments:

RedLife2Love said...

wah!! baju itu.. hehee~

Mag said...

buai dia cantik~

rasa macam nak nyanyi lagu
" pohon beringin tenagk nya rendang~"

hehe

Nadine said...

Mimy,

Cantiknya baju kurung you tu. I berkenan sgt2. :)

Pepel BoNda AmaNi said...

nok cun rrr baby tue...montel siut....aku pun ada jemputan tuk majlis cukur jambul hari ahad nie..bestnya nak g makan kenduri...
nok terserlah cun ko nok....

kella said...

cantinya muka kau mekap weh..
agaknya dah pro la tu.. mesti ko dah khatam buku mekap yang beli ritu kan?

Chendok itu sangat merembes liurku! slurrrrp!

farahfatihah said...

berseri je bakal pengantin ni..
ehhh comel sgt bby tu!!

Unknown said...

bakal pengantin mkn berseri sekarang mia tengok...

its me said...

aceh aceh wajah semakin ayu nak naik felamin kan...ko tak teruskan diet kuwus tu ker nok?????bulan pose ni jom kite wat cabaran

MamaIcha said...

dear, makin cantik & berseri2 jer...seri pengantin nie :)

Unknown said...

beb aku pun nak kasik tau baju kurung hang cantik...hang nampak selim pakai baju tu....comeila buaian baby tu...gambo baby tak nampak hehe..tp mesti baby tu comei sgt...hehe

Google