THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

02 November 2009

Muhammad Emir Riqkin....Bukan Anak Aku


Waduh waduh tawen pun belum sudah verangan berbaby la plak...feelingness best giler la..speechless..itu baru pegang anak orang belum lagi anak sendiri...haiyooo ..agaknya sebab mak dah rasa feeling keibuan lebeyyy skit kot...dulu memang takde la..nak pakai pampers pun haram reti...apa lagi nak pegang baby baru lahir...uihhh gayat !! ..Aku & Encik Awak gi melawat anak kawan ex-opis STSB..beb 3 tahun menunggu akhirnya taraaaaaaaa lahirlah MUHAMMAD EMIR RIQKIN BIN MOHD LAZUARDI.....peh nama sedapppp....nama budak sekarang memang gempak tul....tu ar apa2 hal kena banyak bersabor....ada rezeki yang akan diberi oleh Allah swt..cuma lambat ngan cepat je...kisah si wife Ady, si Nurul ni 2 kali pregnant tapi gugur ....kali ke-3 cuba akhirnya rezeki menyebelahi diorang...congrats...tumpang gembira disamping memangku baby ko yang penuh gayat....huhuuh...mak cuak tapi control okehhhhhh...Encik Awak lagi terror memangku apa kes...ewahhhhhh


** depan kamera aku cover la..padahal tak tau mak cuak okehhhhh..Baby Emir pandang je Aunty Shomell ni..dengan kata hati nya berbunyi "Selamatkah aku ditangan Aunty ni??"


** "One Happy Family At Home!!!!"..macam game kad happy family pulak..verangan itu penting..mana tau jadi kenyataan....bila nak pegang anak sendiri nehhhhhh...lagi mau tanya daaaaaa...Baby Emir jawab "tawen dulu leeeeeee Aunty & Uncle"


** eceh..anak ku anak mu jua...eh tidak ini bukan anak ku...verangan lagiiiiikkkkk..huwaaaaaaa apa kes ni??? tak keruan tak keruan..(Encik Awak, saya mau anak Megat and Puteri)..opssss bocor lobang



** praktis make perfect..tak gitewwwww??..dengan penuh jiwa kebapaan Encik Awak memangku..seronok Baby Emir...hehehe..sampai terkencing ngan banyak le si Baby Emir tu..Encik Awak bawa bersabar yer...usah kasi lebeh sikit haaaa..opssssss


** aku nak enterprame gak..sebok !!..kengkonon keluarga bahagia la..hehehe..moga satu hari nanti aku pun ada baby cam ni gak amin...yer sudah mak dah sedia la uolls...nak enjoy dah puas lol...masa untuk berfamilia pulak...ehhehe...








6 comments:

nliana said...

haha.. mimy tak sabar la tu! Let's join the club babe!

Anis Azalea said...

wah wah mimi..la bilenye ady dpt baby nih? gempak siot nama anak

its me said...

ha silakan feel...aku ni penat feel da ni...aku pun ade new born gegirl ni weh....kemaruk berblog aku alik kojer tadik ...terus terkam pc ni hah

Unknown said...

wah korang berdua mmg ada talent mau jadi parent...hehe

tak lama lagi ler tu...hehe

Mimy Hamid said...

norhaliana : tak sabo..hehe..club special tuu


Eri-chan : dah sebulan..comey weh cam ady ..


Ms AiReEn MoHd : tak lama lg aku lak feelingness..ko bersabor br kawen noksss


POSH76 : mau mau..doakan yer

kella said...

tersentuh hatiku...

Google