THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

18 November 2009

Aku Belum Bertudung



** gambo terbaru aku masih belum bertudung..bila nak berubah ni wahai makcik eh kakak...ehhehe


Uolls, mak nak memperbetulkan keadaan semasa diri mak ni...gambo mak bertudung on previous entry hanyalah percubaan semata-mata...aku dapat banyak komen & feedback yang duk tanya...sudah transfom ke?? jawapannya aku masih belum menutup aurat aka bertudung...harap maklum...Insya Allah niat ada cuma tak laksana lagi buat masa ini...bertudung pada tafsiran aku kena proper betul-betul ...aku tak mau jadi macam lagu stacy...PAKAI BUANG..."napa bah napa bah ko berubah"... maklum la mak ngaku mak ni hati feeling muda belia sikit walaupun tak sedar umur dah taraf kelewatan melampau tu yang baju tak cukup kain je....baju kat almari pun banyak ketat, sendat, singkat...maka amik masa dan duit la nak beli baju labuh, panjang ...heheeh ** banyak nya alasan ko wehhhhhhhh dosa pun banyak***...apapun menutup aurat biarlah datang dari hati yang ikhlas okehhhhhhhhh



13 comments:

my.mastura said...

kalau belum rasa nk pakai, jgn pakai...pakai tudung, hati kena ikhlas..jgn la pakai tudung sbb org suruh..nnt jadik mcm ct nurhaliza...jambul terkeluar..

Nanie-Izailani said...

ha..betul2...klu tak bersedia lagi jgn pakai...

busyuksayang said...

tak pe dear...slow2 ok :)

en.awak said...

betul tu......
paksa2 nir tak elok...
biar dr hati yg ikhlas...
apa pun syg tak kesah ayg nak pakai tudung tau tak... yg penting ayg selesa.... hehehehe.....

dina said...

betul noks, jgn paksa diri nak pakai, aku dulu pun bebujang dulu terdodah jugak... dia kena dari ati, kalau kejap pakai kejap buka cam tak best la kan... tapi kalau boleh pakai lagi bagussss.....

daela said...

betul nok..kang jd cam aku..ahahahaha....

Kaseh said...

betul babe..ko pakai bila ko da betul2 bersedia... jgn jadi cam aku.. pakai 2 minggu jerk..hehhe

Eri-chan said...

hukum dah ada, nak laksana je berat...biasala setan banyak...aku yg bertudung pun tdg kontot je...huhu..
ampun Ya Allah..

en.awak said...

tul tu hukum tetap hukum tp klu pakai rasa tak ikhlas tak baik gak ati tak ikhlas berdosa gak
yg penting ati kena ikhlas nak pakai tp pakai tu kena laa elok2 jgn laa depan tu terkeluar nampak rambut lak
hehehehe
tul tak ....

Mimy Hamid said...

my.mastura : jambul keluar yg mahal tu


Nanie-Izailani : tak bersedia la dek


busyuksayang: yeahh slow..shawl pn takpe

Mimy Hamid said...

Encik Awak : betul !!!!!! muahh

dina : pakai buang tak mo

daela : alamak takut la..hihi

Mimy Hamid said...

Kaseh : 2 minggu..aurat terjaga beb..ok ar


Eri-chan : tu ar hukum yang susah di laksana kan...


Encik Awak : ikhlas kan hati mu

Admin said...

uik...mcm pernah nampak

Google