THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

03 November 2009

Aku Ingin Merajuk...




Kenapa..Mengapa??
Mengapa..Kenapa??
Kenapa...Mengapa??


arghhhhhhhhh..sungguh tidak suka perasaan dan persoalan di atas...tapi aku mau merajuk jugak....yer aku terasa ngan kamu..kamu..kamu....!!! yer nak merajuk jugak...takpe kamu tak nak pujuk pun tak pe ** tapi dah pujuk pun... ;-p**... maklumlah hati aku ni kan ada batu keras tersimpan tu yang ego bebenor ..so what to do...sesungguhnya orang yang terasa saja yang merasa apa yang dirasa......sampai bila tu tak tau la...sakit hati lagi ni...oh !! SAYANG please jangan la buat macam ini itu lagi......tak pikir ke orang risau ke hapa....suka kannnnnnnnnnnn buat orang risau......isk tak suka la macam ni bikin hati tension maaaaa.. isk cannot cannot....ini la problemo bila cintan cintun ni...mak tak suka bab ni laaaaaaaaa....inilah dugaan nya...terima saja lolllllllllll..oh tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk



"Diriku dah berikan yang terbaik
Dan bukannya nak mengungkit
Siapa benar siapa salah
Siapa menang siapa kalah
Dah berikan yang terbaik
"












10 comments:

TinTaDariHaTi said...

knp nie mimie?

Iena said...

oh nok... mengapakah???
besela tu... ada majuk skali skala dlm becinta... br thrill... br ade adegab pujuk memujuk... he3...

Emynz said...

hahhahahaha comel

POSH76 said...

alala majuk la pulak...saper buat EN AWAK ker...babap dia...hehe

tak lama nanti dia mesti pujuk nyer

hang jgn mengalah jual mahal sikit

klik2 prudential

Ms AiReEn MoHd said...

ko ape kes nakmerajuk bagai lak ni..pang kang..jap aku bace dulu ape kes lak ko ni...encik awak marah ker?meh aku pang die tuh

puan.farah. said...

huhuhu..biasalah..bercinta ni wangi..tapi kadang2 kene la rase busuk jugak..supaye wangi terasa balik..nati ko imun..

eh..saya melalut

RedLife2Love said...

nape ni kak mimi?
problemo yg besor ke?? =P

Mimy Hamid said...

TinTaDariHaTi : tu la tak tau kenapa..

Iena : mengapakah??aku yang bengong mengada

Emynz : comel kan aku merajuk..hehe

Mimy Hamid said...

POSH76 : ala sian Encik Awak aku..


Ms AiReEn MoHd : meh ko pang aku..kasi sedar skit..ahaha


puan.farah. : busuk sesekali la kan..


RedLife2Love : eh idak le..gaduh laki bini manja2 gitu

d.a.m.i.q.u.l.a said...

aku pun nak sgt rase merajuk tu cmne.tapi tak penah berjaya,mesti fail sbb boipren aku tak reti pujuk,mencik!

Google