THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

30 November 2009

99TN -Update Hari Ke 23 - 29...(tak sangka dah sebulan)


Haluuu uolls...i'm back...mata pancaindera terindah sudah okeh...Alhamdulillah...lega aku..aduh ingat best ke cuti sakit lama-lama..kalau cuti sakit tapi sihat memang gempak la...harus aku tak duk umah...ke hulu ke hilir...ini ngan menahan sakit mata nya ..bengkak pulak ...tak selesa...dah la merah...nak kuar kemana pun ngan shades...ahh tak kose aku nak bergaya dalam penderitaan...baik aku duk umah membongkang tidooooooooo...sangat nyenyak..layan ubat gatal mata yang memang ngantuk tu...pehhh layan beb heaven tulll...


Belum terlewat lagi nak ucap Selamat Hari Raya AidilAdha...hari korban ni weh..tak kira la apa jenis korban pun...janji amik berkat berkorban..Aku kalau tulis merepek raban panjang..padahal nak hapdate je makan tanpa nasi...weh dah sebulan !!!!..macam tak cayo lak den menahan nafsu sejenis makanan iaitu NASI sampai la ni...ini betul-betul bukan cobaan..tapi makanan lain aku bedal la...ehhehe..ahh tak kisah janji matlamat aku nak kurangkan makanan asas tercapai...paling best...dugaan raya berjaya aku tempoh...walaupun berkali-kali di uji suh makan hidangan raya... mak tetap ngan pendirian...caiyokk....apa yang aku rasa dah sebulan ni..perut aku yang dulu gelebeh boyot dah meleper sikit...suke suke....tak sabo nyaaaaaaaaa nak perut mantopppppppppp...



23/11 - 26/11 - Minggu Sakit Mata
** kurang selera makan..maka makan nya main ngap je..yang pasti bukan nasi...
aku tak makan banyak pung...asyik nak muntah ajeeee


27/11 - Raya AidilAdha
** banyak lauk depan mata terhidang...dapat atasi nafsu makan..ganti nasi impit ngan roti cicah rendang & kuah kari...sedapppppppp


28/11 -
bf - Curly Fries Goreng
lunch - Roti cicah Kari ..yummy
dinner - Bihun Hailam

29/11
bf & lunch - Bihun Goreng
dinner - sup suhun




10 comments:

Ika Razak said...

wah dah sebulan ika baru 6 hari .. hehehehhe.. tak sabar gak nak perut mantops. hehehhe

caiyok2...

Annaster said...

good job dik..
kepp up good work ekk... sure slim melim nanti neh..

en.awak said...

ayg=taniah ayg sebulan tanpa nasi
heheheh......teruskan perjuangan
ayg tu tanpa nasi.semoga berjaya
apa pun syg sokong ayg dri
belakang

JMR said...

teruuskan usaha kamo ya..:-)
t nk tgk result dia gk..:-)

RedLife2Love said...

isk..kjap je da sebulan ek? ika nk mula tak makan nasik, tak mula2.. ntah bile la agknye.. huhu.. nway caiyok2 kak mimi.. =D

puteri intan said...

congratulations kerana berjaya menahan nafsu...TETAPI..curly fries goreng tu kolesterol tinggi la SAYANG, it's 10x worse than nasi...so kurangkang oily stuff jugak yer..oh, dan juga kari yg bersantan...

komfem ko meletop mantops!

Anonymous said...

kak nk tnyalah.. nasi impit tu bukan nasi ker??

Mimy Hamid said...

Anonymous : yer memang nasi..tapi kan dah ganti ngan roti..salah baca ek

daela said...

yeah...ko berjaya nok...teruskan berusaha lagik...go...go..cyayok..

e said...

bagus semua semoga kalian akan terus bertahan dlm program niee.....biar semua nampak kurus heheheheehe
apa pun tahniah kat semua kerna berjaya lalui nya.....heheheh terutama untuk ayg(mimi)

Google