THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

06 November 2009

99TN -Tak Makan Nasi Aku Makan Apa??


Semangat kobaran menjelma macam masuk olimpik pulak aku rasa...ehhehe..yer aku merasakan sekarang aku masuk cabaran olimpik dalam acara lari tanpa berhenti..pastu tercungap cungap...huuhuhu ibarat mintak nyawaaaaaaaaaa......fuhhhh...tak pe rileks...tak mati kelaparan pun tak makan nasi...lagipun badan ko tu mimy dah sarat ngan sumber dari nasi tu yang badan ko mengembang gedempol....cayalah motivasi kutuk diri...barulah rasa tercabar sikit....auwww

Okeh okeh bebel banyak tak guna...kang lapor makan nasi pulak...ahh tidak...meh aku hapdate skit perjalanan hidup tanpa nasi selama 5 hari bermula 1 nov 2009 hr tu...so far tak parkinson lagi la..ini bermakna selama ni badan aku dah banyak sumber nasi...ngeh ngeh..jadi tempoh 99 hari ni..tolong lupakan nasi yer...

** Dinner before 8 pm..


Day 1 (1/11/2009)
B/fast - Bihun Goreng
Lunch - Roti cicah Sambal
Hi Tea - Keropok + Agar-Agar
Dinner - Minum air kosong jekkk


Day 2 (2/11/2009)
B/fast - Roti & Telor
Lunch - Makaroni Salad (best siotttttt)
Dinner - Roti & Tempe Kicap ( powerrrrr)


Day 3 (3/11/2009)
B/fast - Roti Krim Vanilla
Lunch - Sosej Grill & Salad (mmg gempak)
Dinner - Sup Pucuk & Suuhun..(hiruppppppp)


Day 4 (4/11/2009)
B/fast - Roti & Telor
Lunch - Sup Sayur Cendawan
Dinner - Tomyam ( pedas berapiii)


Day 5 (5/11/2009)
B/fast - Roti & Telor
Lunch - Sayur Campur Brokoli..(penuh pinggan heaven beb)
Dinner - Roti Jala (no cicah..yumm)



"TAK MAKAN NASI PUN TAKPE BUKAN MATI KELAPARAN PUN"



11 comments:

Kaseh said...

besh gak menu ko ni noks.. aku kans sudah lari woo..hehe arituh aku belasah makan burger kfc..wakakka nak diet nasik tapi makan burger..sia2 jek diet aku kans..

Emynz said...

hahaha Kasih ni buat aku tegelak ah,xpe kasih cube lagi ..ade few more days..go girl go..tetibe kan

babe,lunch sayur campur brocolli?? ko lunch mane? sepanjang aku disini x penah aku nampak pun sesape masak centu..waaaaah nak!!

Amy said...

Keep it up Babe!!

Jom same2 diet.. Sure kite blh babe! Aku da da rendu langsung kt nsi skrg neh. Cume kalo org sebut2 tuh menggelupar gak la tp xde la tingin nk mkn pon. Hehe

Mimy Hamid said...

Kaseh : buat2 best je kaseh..hehe...ok la tu weh burger pun bukan nasi...belasah je..lupakan nasi


Emynz : weh sayur brocoli tu mmg special smlm opis aku ada farewell aku takpandg nasi..amik la selambak brocoli..sodappppp


Amy : boleh la..tapi nengok nasi akan dtg aku rasa mau mengalir air mata..tapi tak pe...mau cantik kannnnnnn

kella said...

bagus3!
usaha tangga kejayaan!

aku memang tak boley la tak makang nasik weh..
kalo 2 hari tak dapat nasik, mahu menggigil mencarik nasik!

JuJue said...

5 hari tu ibarat 5 tahun bagi aku! takpe..bagus bagus! semangat tu penting. moga2 ko selamat menahan napsu nasi ko hingga ke hujung rancangan.

Syikin said...

dimana2 ada 99 htn... good luck!!!

d.a.m.i.q.u.l.a said...

hoh gigih ko ber99htn ni,kalo aku mau sangap sekejap.huh teringin nak join gak neh hoho

honeylanz said...

terasa nk join 99TN gak la..

puan.farah. said...

tabahkan diri..lama2 tengok nasi pon tak lalu~

en.awak said...

kena laa byk ssabo kwn klu nak berdiet maklum laa dugaan byk ... tul tak ayg
sokongan paling penting hehehe

Google