THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

23 November 2009

Note For Encik Awak...






11 comments:

busyuksayang said...

so lomantic :)

p/s : happy for u dear...muahss

puan.farah. said...

ahaha..apesal tibe2?

Liyanaroxx said...

wah...BIG DAY nya bila kak?adakah 10.10.10 bakal menjadik or DIAWALKAN lagi?weeehoooo~!! update!update!=)

eryn said...

wehhh da nak kawin sgt jer akutgk koni...bagusss bg tau aku awal..akunak jahit manik baju aku ni..ajak aku ke tak..mandai aku nak jahit baju tetibekannn

Iena said...

wahhhhh... kemain kwn aku ni dilamun cinta... aku doakn korang cpt2 leh kawen ngn en awk... :)

RedLife2Love said...

jeles..jeles..jeles.. dats all i want to say!! huhu gurau je la.. smoge berbahagia ye kak mimi bersame abg megat.. cewahhh.. =D

kella said...

weh... so lovely la! romantik gak eh..
(weh, camna buat kad chumil tu weh.. chumil sungguh!)

Mimy Hamid said...

busyuksayang: kadang je lomantik..

puan.farah. : sbb sakit mata kot..hihi

Liyanaroxx : ehheeh kena tunggu kad la..

Mimy Hamid said...

eryn : yer eryn ko dah leh jahit manik skrang..

Iena : aku nak join club korang heheh

RedLife2Love : jeles positif ok je..manatau awak pun sama bahagia gak

kella : nanti aku ajar nak buat kad chumillll

en.awak said...

jgn laa jeles..... semua org ada kebahagian masing2 ,cuma cara kt nak buat bahagia tu yg penting jerr hehehehee

en.awak said...

bukan setakat dilamun cinta dah sekarang niee......
segala lamun dah dia ada heheheheeh
tul tak ayg heheeheh

Google