THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

06 May 2009

Beautiful Award

"You're beautiful, You're beautiful,
You're beautiful, it's true.
I saw your face in a crowded place,
And I don't know what to do,
'Cause I'll never be with you."

(James Blunt)

**Wah teruja nk amik award ni by liyanaroxx..many thanks..yes i'm beautiful ...ouchhh.. yes of course


Syarat2 menerima award ini:



1. Pastikan jantina anda ialah PEREMPUAN

2. Copy badge sebagai award anda

3. Nyata 7 sebab kenapa anda bangga menjadi perempuan

4. Pass kan award ini kepada girl-friends anda ok?


Saya bangga jadik aweks sebab :


1. saya sgt cantik, jelita, anggun, comel, lawa dn sewaktu dgnnya...
2. saya boleh pakai warna PINK !!!!
3. saya byk pilihan nak beli kasut, handbag & berfesyen...best giles..
4. saya blh pregnant & become HOT mama pada anak-anak saya..Insya Allah
5. saya adalah gf, aweks dn seterusnya isteri pd suami..best!!!
6. saya ada body shape yg menjadi idaman lelaki.....huuuuuuu..
7. last but not least...hehehe saya ada "cuti pelepasan" utk hari tertentu2 sbb PMS dan leh bg alasan itu utk bad mood...hehehe

sekarang nie saya nak bagi award ni kat :
semua yg baca blog especially HEY BEAUTIFUL LADIES!!!

3 comments:

Nurmala Mazlan said...

ok no prob..
u email me at nurmala@tpb.com.my
or if u ada YM, add me at nur_rosalinda@yahoo.com

Liyana said...

yesza~!!! u're beautiful sis...meh kita puji diri sendiri okeh? *ADA AKU KESAH KALO ORANG NAK KUTUK?* muahahaha~!! *cheers*

Mimy Hamid said...

mala : kita dh ym pn

liyanaroxx : hugs n kisses..muahh

Google