THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

09 February 2010

Tag Kasi Pecah Pekung ""Perbelanjaan Setiap Bulan"


Tajuk Tag "Perbelanjaan Setiap Bulan"..aku tengah kebosanan tahap cipan tenuk ni...so sesuai la aku layan TAG ni jap...sapa Tag?? ntah TAG dah berjanggut zaman tok kaduk..aku godek jumpa maka aku pun rajin kejap.....TAG ini pun ada ek..haiyooo memacam tul.....ni tak lain tak bukan nak korek tengok duit orang le ni...nak tau aku punya ...ahakkk....tengok ni ha sian tak kena tanggung diri sendiri ..alahai...tak pe ar..tak lama lagi aku makan tanggung berry cangkung...cayalahhhhh...huuhuh...habislah ENCIK AWAK...sila sediakan rambut palsu sebelum botak macam MAWI..eh itu awak kan...hihihi..**gelak saitonn**



Senaraikan perbelanjaan wajib anda?
1. Kereta ( yahoo lagi 2 bulan je nak habis..pastu menjadi ASET...aku bebas dr hutang besor)
2. Bil Astro ( aku nya suka nak tgk channel apa..)
3. Bil Kad Kredit (bila nak habis asyik bayor credit limit jekk..heheh..)
3. Bil Tepon (wajib utk gayutan..hehe)
4. Duit Kutu (bagus ni...sejak aku 1st keje dh join...kalau tak main lagi aku tak de duit...)


Senaraikan perbelanjaan yang lain?
1. Minyak Kereta
2. Duit Mak & Abah...
3. Entertainment (wayang, karaoke, makeup etc...)
4. Jalan2 Makan Sedap



Senaraikan perbelanjaan yang tidak dirancang?
1. Bila kete meragam...biasalah dtg penyakit
2. Soping sakan giler...sampai lupa duit poket tinggal cukup2 :-(
3. Terpengaruh ngan promo barang yang tak sepatutnya...siot tul
4. Sesuatu yang tak dijangka...apa ek..aku rasa soping lagikk


Berapakah jumlah perbelanjaan anda sebulan?
rahsia leh tak...ahahah....lebey kurang sebulan gaji le gak habis...wakakaka...


Apakah kesimpulan anda?
hmm bab ni kalau gaji 10k sebulan pun asyik tak cukup yang penting pandai budget duit...gaji kecik ke besau ke...kalau duit tak nampak...sama je..so dah habis jimat dah habis cermat :D


Senaraikan nama rakan yang ingin di tag?
Ikut suka korang la nak buat ke tak...ada aku kesah..hihih



9 comments:

noradzlina.kamdani said...

ikut suka ati akk le cara nk berbelanja

daela said...

kakakakka....klu gaji 10k pun x cukup..ko bygkan gaji x sampai 2k ni...hahahahhaa...!!!naya nok...

kella said...

itulah..kena pandai pandaila buget..

dina said...

aku rasa gaji banyak yg tak cukup. kalau gaji sket, cukup2... hahahaa

POSH76 said...

duit2 dimana ko duit....hehe

aku mmg tak koser nyer nak jawab tag...ada ko kesah hehe

nak tawen kene simpan duit taw...dah kawen lg ler macam2..hehe

Megat said...

cukup tau tak terpulang pada diri masing2 tp klu org puan agak nye sentiasa tak cukup kot.ye laaa barang mekaup jer dah pening...heheehe
lelaki pun sama gak kakakkakaka

Megat said...

cukup tau tak terpulang pada diri masing2 tp klu org puan agak nye sentiasa tak cukup kot.ye laaa barang mekaup jer dah pening...heheehe
lelaki pun sama gak kakakkakaka

Megat said...

kakakakakakaka

Megat said...

cukup tau tak terpulang pada diri masing2 tp klu org puan agak nye sentiasa tak cukup kot.ye laaa barang mekaup jer dah pening...heheehe
lelaki pun sama gak kakakkakaka

Google