THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

24 February 2010

Sleeq - Cun Saja


hmmm boleh layan siot lagu ni...dari group duo singapore...apa sedap sangat ni lol..lirik sempoi...apapun kasi layan...mari kita tengok sapa makan cili...amacam ada terasa merasa ke....hihihi..jom mari berjimba..kita jejoget skit apa yang patut...kepala otak kasi fresh


Chorus:-
Lagu ini bukan di radio setiap hari untukmu
Lagu ini tidak perlu kau kembali kepadaku
Lagu ini hanya ingin kau fahami ku sudah teruskan hidupku
Semuanya cun saja

Tak perlu tinggalkan pesanan
Tak perlu buat panggilan
Ku tak perlu lagi kalau kau cuba mintak maaf
Lupakan sahaja
Diriku cun saja

Duduk di rumah seorang saja
Menulis lagu cinta
Menggunakan kisah ini tuk ceritakan

-Chorus-


Alyph:

Cun hidupku kini cun saja
Sejak kita memang cun semuanya
Sejak pisah itulah permulaannya untukku berhati-hati dgn buaya
Ngap ngap pendirianku tegap
Jumlah kali kita bertengkar memang genap
Untuk aku ke tahap ini silap kita memang patut sama-sama kene sepak pak pak
Tapi bukan niat aku tuk salahk an dirimu
Aku sedar ku juga ada kekuranganku
Tapi kalau bersifat mementingkan diri sendiri untuk kebaikkan bukan kurang ajar itu

Duduk di rumah seorang saja

Mengarang lagu cinta
Dengan mengembalikan kisah kitakan tapi jangan perasaan
Ohh..

Walaupun ini bab yang baru ada masa arah ku tak tentu
Tetap rindu kehadiranmu, tidak patut
Kerna ku takut

-CHORUS-

Lagu ini,
Tandanya kamu masih sa yangkan ku
Walaupun sudah tidak bersama lagi

Lagu ini,

Tandanya ku masih rindukanmu
Walaupun sudah tidak bersama lagi

Lagu ini,
Dengan lagu ini ku ingin memberitahu kamu bahawaku okay
Aku okay

Lagu ini,

Dengan lagu ini ku ingin memberitahu kamu jangan cakap tak boleh





8 comments:

Nanie-Izailani said...

ish nyampah la dgr lagu ni...klu kat radio terus tutup.

[ naim | fira ] said...

member dlm sleeq ni cm comey je kan ade 2 org. heheh. tp sy xpnh dgr lg lagu dorg..

p/s: 1st time singgah blog ni. comey.. :) sy nak link blog akak eh, dlm my bride to be list bleh?

NeenaAnuar said...

hahaha.. memang sempooiii lagu nih! :D

POSH76 said...

mcm kelakar jer lagu ni hehe

Mimy Hamid said...

Nanie-Izailani = akak lg kuat kalau dengar..hahaha

Mimy Hamid said...

[ naim | fira ] = come on come on..please..tak de hal..sila sila

Mimy Hamid said...

NeenaAnuar = lirik dia selamba tu suka

Mimy Hamid said...

POSH76 = kan directtt

Google