THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

03 February 2010

Aku Enterprame Kat Blog Miss Eri-Chan





Apa citer daaa aku nak story mory hari ni...tetiba malas pulak nak amik mood blogging ..blh gitu?? lagipun kurang aktiviti la...encik awak demam tak baek lagii....apa kena mengena daaa..eh ada ..sebab dia bodyguard aku...ngeeeeeeee....oh sayang bam bam ..jangan lupa makan ubat..cepat baek kita dating eating ehhhh..huhuhu..



Hari ni malas nak hapdate apa-apa citer....Krismas Eve??? dah lapok la wehhhhh....bukan entry aku nok...entry kawan aku ni haaa... MISS ERI-CHAN bukan nama sebenar dan bukan jugak kakak SIN CHAN mahupun abang ERIC CANTONA atau bau2 kentut ngan mendiang ERIC CHUA....hahahah...blog dia ada citer aku gak..ngeh ngeh... jadikla janji ada muka mak okehhh...rileks skit mak tak yah hapdate hari ni...tak de muka mak memang nak kena la kannn..penat aku bercerita sakan sessi adu mengadu...biarpun lapok cite ni....pergila jengok tak kena bayar pung....

Yang pasti kamera mencari aku malam tu yer...aku tak cari kamera..apa kelasss..haha nada eksyen berlagak...korang kasi PANG tampar skittt....issshhh glamer jap mak nyahhh..rasa artis jumpa press gituu..hahah sengal...larikk pasni konpom kena boooooooooo..okle aku pun tak kose nak citer pepanjang ni...gi la jengah blog kawan aku...sambil menyelam minum air la..aku promote blog dia gak sebab minah ni baru daftar nuffnang...nak sesama kaya gak...okeh okeh stopppppp...pegi baca sekarang....ini entry paksa rela baca...hahaahah




6 comments:

fabulous.farah said...

mcm celebrity!

nURmALa mAZLan said...

apasal muka ko sumer ganas² nok

POSH76 said...

glemer u

meh kita sama2 kaya klik2 lagi ...klik2 xpax

Eri-chan said...

haha..korg kalau nak tau mimi mmg selalu konke majlis reunion kwn2..asyik dia je bercerita...yg pasti mesti selit citer blog dia..kalau korg join.. korg pun leh muntah dgr dia hapdate...adoii..anyway without mimi, chit-chat tak best....dia sgt hilarious...giler....
thank mimi menjaja blog aku..wakakakaka..

Mia-Ina said...

tetiba kerlipan kamera mendtg...glamer kak mimy ek

fatenton said...

wah sis mimi mcm artist.. :)

Google