THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

06 February 2010

Biarkan Si Bodoh Makin Bodoh...NO PRIVATE AGAIN

Thanks semua for all compliment positif...negatif pun takpe takde halll...btw, ramai yang suggest aku jangan private blog...am i wrong?? okehlah setelah pikir sehabis baik...aku tak jadi nak private blog...sebab aku rasa ini bukan la jalan penyelesaian...takpe kita mari kita tengok sesama apa rentak lagi dia nak buat supaya hati dia puas .....biarlah ngan makian dia tu...aku rasa dia yang sememangnya BODOH sebab...tonjolkan kelemahan diri terang-terang kat blog aku ...dari nak meroyan wat pe......tak suka tengok baca blog aku...sila BERAMBUS......again BERAMBUS...tak paham bahasa aku tak tau la lagi pasni...memang ko PENGECUT....yerla weh..memula kena maki aku okeh ...diam jek...sebenarnya si setan ni pertama kali jengok blog aku tak silap bulan 5/2009..aku pernah bg warning sekali la dulu kat sini ...Jangan Menyemak Kat Sini ....tapi tak de makna la si setan ni nak amik pot...dah nama setan ..macam cakap ngan tembok besi karat je la...pastu datang lagikk...


Apa masalah si giler ni pun aku tak tau..
tak puas komen carut maki kat blog..serang chatbox pulak.then aku setting no allow anonymous...okeh senyap kejap...pastu takde angin ribut taufan..menjelma balik si setannn...kali ni pandai create ID bernama Anon...seee..nampak sangat ko mmg sengaja ko semata create nak memaki aku kaw kaw...ntah apa yang sakit hati benor gak nya dengan blog aku ni...orang giler cacat otak...dasar setan topeng manusia...gitulah....takpe aku tak tau & tak nampak kau sapa...tapi Allah Maha Mengetahui, Maha Mendengar doa umatnya yang teraniaya......kau akan terima pembalasan Nya....Insya Allah pasti satu hari nanti aku akan tahu jugak siapa kau sebenarnya....lambat ngan cepat..ko akan terima gak...kalau tak insaf aku tak tau la...memang ko dasar takde AGAMA...

Uolls, bukan aku tak leh kena kutuk ehhh...adatlah kan bila kisah dipaparkan ada yang suka & tak suka..tapi kalau dah orang kutuk maki makian ..pastu guna perkataan binatang BABI....korang leh tahan ke?? sentap jugak la wehhhhhh...aku tak cari pasal ngan orang...jauh sekali nak story citer kutuk mengutuk orang kat blog ni....nak komen sila la kannn ..bukan aku takleh tegur pun...setakat komen yang annoying sinis..aku tak de hal la...ok lagi leh la gak bertahan...setakat lalat parasit...telan je la...tak matikk pun..tp dah maki kata-kata kesat....ini bukan lalat ...tapi SETAN...sangat menguji kesabaran...sebab bukan sekali dua tapi banyak kali.....ada yang tanya aku syak sesapa ke?? hmm nak syak mmg tak de la...tapi dalam aku terdetik...si setan ni memang kenal aku...WALLAHUALAM











17 comments:

Unknown said...

biarkan dia org cam gini mmg ada penyakit "hati" ko buat bodo jer...aku pun kene gak ari tu...tp lepas band IP dia langsung tak masuk aman hidup aku....jeler tu biarkan..keep blogging taw tak payah nak prebet2..hehe

noradzlina.kamdani said...

akk, kebalkan hati akk..hidup sy xceria klu xbaca blog akk...

dina said...

aku tau ko ni jenis kuat semangat. ko bio je anon tu buat kenyataan bangang dia tu, sebenarnya dia jeles dengan kau, nampak sangatkan. kalau tak takde hal la dia nak kutuk2 kau gitu. bodoh piang punya anonkan...releks mimy, dah dekat2 nak langsung ni byk dugaan!

Mag said...

yeay!

bagus2..

MeL said...

just ignore je la mimi org gile sakit otak ni...ntah ape yg dia sakit hati ngan u pun tak taulah..be strong okay. ramai kwn2 yg sokong u ;)

p/s : aritu gatal2 tukar template abis terdelete sume bloglist termasuk urs. sib jumpa balik..

~Eila Nur Kaseh~ said...

salam, eila pun penah kena ngan komen camni..dulu private gak pehtu kawan2 advise bukak balik dan tgk ape die buat lagi...skang ni eila tak amik port pun ape die tulis...ignore je die...biaq p la org kata ape..mmg kite takleh puaskan hati org..die saje je tu nak tgk mimi ni jenis melatah ke tak...
yg penting kite happy ngan hidup kite....
ignore je lama2 sok senyap le tu..diam tak bererti kalah kan...fedulikkan die...

Anis Azalea said...

org penakut mmg gitew..wat keje senyap2 nak psiko org jek kejenye....aku rasa dia ni sendiri & sepi hidupnya..perlukan perhatian..sbb tu dia bg komen kaw2 sbb dia tau nanti org marah dgn komen2 dia org balas balik..so dia rasa sonok ar kejap sbb ada gak manusia nak berinteraksi dgn dia....dok dlm gua mmg camtu...sian...

InaAchik said...

gud nok... xyah nk private blog semata mata sebab si BENGONG tu...
u go gul!

Lee said...

Hello Mimi, I sure love your callsign, 'Mimilicious', ha ha.
And your traffic stopper good looks too.
You have a nice blog, but regret bahasa saya sebelum Merdeka...if nak comment in my jurassic bahasa, takut silap get mistaken for marriage proposal, itu la lecheh sikit, ha ha.

You have a nice day and keep a song in your heart, best regards, Lee.

Nadine said...

hoooray!! mimiziouslicious is back! :)

daela said...

Ha...mcm ni baru betul nok..coz org cam SETAN ni..dia x kan berhenti tuk mengutuk & mengkeji org...dah..x sah nk layan sgt SETAN tu..so...minggu ni minggu gahagia..heeeee...im happy 4 u...

d.a.m.i.q.u.l.a said...

aku rase die ni memang kenal ko la.kalo tak apsal die dengki cmtu skali?gile gigih create ID bagai

kella said...

yes mim betul tu! takyah la ko m'privacikan blog ko ni! ntah2 itu yang dia nak! dia dengki, dia jeles.. dia tak senang hati.. ko kan ramai kawan, dan orang mcm dia tu mesti tak byk kawan!
takpe mim.. ramai kkawan yg berpihak kat ko nih!
im on your side beb!

fatenton said...

faten rasa die tu tak betullah..
tak pun mesti die cemburu or jeles ngan sis mimi..
tak payah private blog ni..
layankan aje.. )

Myn said...

ha vagus, jgn private. aku pun rase dia kenal ko beb.ko maki jek balik kalo dia lelebey. saiko sejak azali mmg gitew keh3.tapi ok gak ade org saiko nie weh,sbb sedikit sebanyak dia menaik kan ko nye traffic kan, sbb gigih nak bukak ari ari. keep on bloggin baybeh.

its me said...

OOO TAK jadik ehh ha vaguss nok...abai si bahalol tu nok

tahilalatdikakiku said...

Mimi...org mcm tu, buang karan jer layan...apa yg semua org komen kat sini pun sure dia baca jugak kan...kepada Anon, awatlah hang takdak kerja ka nak maki hamun org ni Anon oooiiii...meh sini kalau tak dak kerja..mai jual tupperware..mai jadi ahli...dapat jugak duit, ni dapat dosa maki org buat apa?....http://livingwithtupperware.blogspot.com

Google