THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

11 June 2009

Selalu Mengalah

entry jiwang lagi...sorry yer...maklumla sejak 2 menjak ni kan....ecehhh...lebih2 lagi bila dgr lagu dr band indon ni aku rasa terimbas memori lama with Z..napa ek..sbb dulu aku rasa aku byk mistake ngan dia...lirik ni cam ada kena mengena ngan kisah kitaorg dulu2...ya mmg dia selalu mengalah..apapun dia laki..kenalah mengalah kan...isk napa la lagu ni x berkumandang masa aku ngan dia sakan cinta cintun...sure syok layan feeling time2 gaduh merajuk pujuk....errrr apa ni br nk peelingness dh teringat plak kt Z...sorry beb i just admit the mistake i've done...nk kata regret tu..hmm adalah sikit tp benda dh happen kan...lets go away...yg pntg we still kawan baik..x mo gaduh2 okeyyy.....
the memories of 5 yrs...


p/s : Dear Z, beb, klu u baca my blog ni..juz to says klu la la blh diputar masa lalu...pasti i xkan bg u SELALU MENGALAH...this song for u.....




jelaskan padaku isi hatimu

seberapa besar kau yakin padaku

untuk tetap bisa bertahan dengan

kumenjaga cinta ini

pertengkaran yang terjadiseperti semua salahku

mengapa selalu aku yang mengalah

tak pernahkah kau berfikir

sedikit tentang hatiku

mengapa ku yang harus selalu mengalah

pantaskah hatiku masih bisa bersamamu

jelaskan padaku isi hatimu

seberapa besar kau yakin padaku

untuk tetap bisa bertahan dengan

kumenjaga cinta ini

mengapa selalu aku yang mengalah

tak pernahkah kau berfikir

sedikit tentang hatiku

mengapa ku yang harus selalu mengalah

pantaskah hatiku masih bisa bersamamu

12 comments:

TinTaDariHaTi said...

Best siot liriknye...
Kalo mimi teringat kat Z, nana plak makin wiinnduu kat A. aduhh... Parah..parah...

MimY HaMiD said...

tintadarihati : kita x rindu dia tp teringat je...kita rindu org lain jek...hihihi

nOllY dOllY said...

hoh..mmg lautan hitam x penah wujud nih
ngeh3..

MimY HaMiD said...

nolly dolly : ehhehe..laut hitam dah jadi biru...huuhuhuh

busyuksayang said...

sedap lagu nie dear...i suka sgt :D

MimY HaMiD said...

busyuksayang : i pn suka..smlm dgr rasa bersalah

@>>--wAhIdAjAnUdIn--<<@ said...

pasni jgn merajuk2 or gaduh2 lagi yerr...nanti kuar plak lagu yang lain.....hahaha...abetul ke tak rindu???heheh...dlm hati sape yang tahu....

MimY HaMiD said...

wahidajanudin : ha pasni kuar lagu lain plak..hehe..rindu..opss rahsia

Mimi's Mayonnaise said...

Hi... U tgh becinta ke skrg nih :)

MimY HaMiD said...

mimi's mayonnaise : i gh benci + cinta = bencinta..hehe

tHEoNeANDoNLy said...

sedihnyer.. tp idup mesti diteruskan...!!

MimY HaMiD said...

theoneandonly : amud..sedih dlm hati je...

Google