THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

29 June 2009

Jiwang jap - Merindukanmu

ku pikirin nggak mau layanin sinetron selepas INTAN tp gue terlayan jugak SEKAR (Astro Prima, 11 pm, Isnin - Jumaat)...arghhhhhhhhhhhh.....semua ni gara2 lagu tema dia yg tangkap syok telinga gue...gue sudah kangen bangat lagu ni...bisa ngetop deh...ya deh siapa2 mau ini lagu bisa email nya sama gue utk diberi Mp3...huhuhu...omongnya sudah gaya indon ya....tp sy org Malaysia...motip lagu??? ye aku dlm mood rindu2 an...ehhehe



D'MASIV - MERINDUKANMU
Saat aku tertawa diatas semua
Saat aku menangisi kesedihanku
Aku ingin engkau selalu ada
Aku ingin engkau aku kenang
CHorus:Selama aku masih bisa bernafas
Masih sanggup berjalan kukan slalu memujamu
Meski ku tak tahu lagi engkau ada dimana
Dengarkanlah aku kumerindukanmu
Saat aku mencoba merubah segalanya
Saat aku meratapi kekalahanku
Aku ingin engkau selalu ada
Aku ingin engkau aku kenang

4 comments:

Eri-chan said...

ko nye blog mmg kelakar giler beb..aku gelak sorg2 kat umah pun dah mcm giler..camner tuu??

MimY HaMiD said...

eri-chan : ko jgn la smpi giler..aku x bertanggungjwab..beb selalu2 baca

busyuksayang said...

merindukan sape tu dear??? :p

MimY HaMiD said...

busyuksayang : miss u all

Google