THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

19 June 2009

Kreatif dlm Sengal Vitamin M ??

* tiada kena mengena ngan tajuk ..just nak tunjuk kat korang meja sibuk berblogging...berselerak..macam2 ada..klu hilang duit mmg x jumpa la di di celah2..eceh mcm sibuk keje benor kan !!..hehehe...Happy Weekend Babe
(quality gambar x menarik amik pki Mini Iphone..)


Ni baru kena mengena ngan tajuk..disebabkan dlm minggu ni adalah minggu sengal vitamin M utk aku..jd aku telah menjadi kreatif ..padahal sblm ni idea kering je nk wat apa2...(mmg xder langsung..x minat beb) agaknya kena ada sengal + vitamin M tu yg idea kuar kot...ehhe..jd tiba2 idea dtg...ting!!!!!..aku ada beli frame IKEA tp x tau nk letak gamba apa...aku kan giler kamera maka byk la gamba dlm simpanan...mabuk aku nk nengok satu2...pastu tgk plak pic aku kt entry MODEL COPY PASTE tu..then idea terus mencurah2 laju je mcm air terjun..terus print kecik2..ala2 wallet print..aku gunting then cantum2kan susun dlm frame IKEA..haaa taraaaaaa...kira kreatif la..bkn senang nk dpt idea kreatif dr aku ni oiiii...(bertahun pn lum tentu)..huhuh...pastu aku gantung kt bilik aku...makin penuh la koleksi gambar perasan... konon2 bila aku bgn je tdo wah !!! aku menjadi model majalah byknyaaaa..international gitu...isk xsangka kreatif gk aku...rasa nya aku kena sengal vitamin M br idea kuar kot...kreatif la sgtttttttt...nan ado


p/s : bila nk order frame ngan FILLANIE (click here) neh.. ???

tungggu gambo ala2 AMBER CHIA hokey...

13 comments:

diana aziz said...

MMg xde kije sgt la nie sejak 2 menjak dpt bos lelaki yg sempoi.. kann...? Sbb tu byk benor idea kreatip nyeee...

kella said...

Hmm? Mimy dah tukar bos laki ker? atau mimy yg tukar dprtmnt? (rfr to tintadihati cmmt)

anyway,aku suka gambar environment meja keja ko tuh! err.. cheewah.. nampak mimy sedang heppy bekerja.. lalalala...

MamaIcha said...

menarik...i like it dear :D

teringin gak nak wat cam nie...tapi apakan daya, malas mengatasi segala2nya...:p

Mimy Hamid said...

tintadarihati : kretip la sgt..tu pn sbb sengal

kella : aku dh tukar bos laki le..diff la dr pompuan..koje x byk deh..wah meja tu ko tugk dekat2..bila nk dtg dept aku..meh dtg..aku simpan cert ko ni...

busyuksayang : ju jgn ikut perangai camni..ni penyakit vitamin M=Malas...heheh Ju better take care baby yang

Filla said...

kretip..kretip..rajin..rajin....hahah... tu yg penting... kalo M satu haram x jadi....

Mimy Hamid said...

kasih aleeya : rajin la sgt..dlm sengal oiiiiii

tHEoNeANDoNLy said...

mimi nantikan pose2 model dari aku plak ok.. ni semua dpt penyakit berjangkit M dr ko la nih...hehe..

mslvoe said...

hye dear,

sorry lmbt replied comment & terjah ur blog. fm bloggers tu ade kat blog sha.. tgok blah kanan ade link fm.. kat ctu ade bloggers yg jual fm.. baru2 nie zaila ade jual fm. her link http://zailabinimdae.blogspot.com/

sha dh link urs. take care

Mimy Hamid said...

theoneandonly : bagus2 aku teruja nk tgk ko model plak...huhuuh

mrs lvoe : thanks sha..i love FM..TQ again

Diana Ishak said...

hahah...aku pun tgh plan baik punya nak buat frame gamba penuh muka sendiri nak letak kat hall rumah biar muntah belahak org tengok muka aku.

eKiN said...

tu jela keje nye...
take pic...then...tuka2 pic..
nsb baik lawa... :P
xjdik nk mengkate2.. ;):P

Mimy Hamid said...

ekin : nsb ko puji..thanks adik ku

Mimy Hamid said...

green apple : yeah Kak D..ok jek..biar org muntah hijau tgk muka kita yg cun ..jgn kesah ckp org..yehaaaaa

Google