THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

14 April 2014

Bujangku Kesepian

Motip tajuk bujang sepi..jangan ingat bapak dia pulak...bapak dia tak yah nak sepi sangat la...bini ada disisi...ah nak jugakk...hahaha...ni pasal anak aku Fayel ...sekarang dah pandai sepi sepi...amboii anak ..tak payah sepi sangat la mama ada..papa je bzzz sokmo keje bola..mama sepi gak...ahakss..tapi malam malam tak sepi ok la tu...

Kenapa aku cakap Fayel sepi...sekarang dia nak kawan...selalu request kawan sebaya dia masuk rumah ..jangan harap boleh balik...dia akan keluarkan mainan dia satu tong tu...berselerak habis...selalu yang kena panggil anak buah aku sebaya dia tu nama Dina...Dina selalu kena panggil...meh masuk ...beza la sikit main laki pompuan ni... at last gaduh bye Dina balik..meraung la ko situ...padan muka sapa suh main gaduha gaduh...

Bila Dina balik tu melalak la Fayel...pastu ngamuk bagai suh aku panggil balik...alahai anak sayu pulak hati aku...bukan apa..masih belum ada rezeki nak bagi adik kat dia...nak ajak aku main ...dia ajak aku main lawan lawan...mana mampu mama nak..ada tak ada tunggu la papa dia balik...kemain 2 beranak main lawan lawan gusti...pitam kepala aku tengok...bila aku lak nak ada geng mekap masak masak lak ni...

Apapun sementara masih tunggal sorang ni...meh la mama sayang Fayel ketat ketat...kita berdua aje gi memana...kita geng la..walau kadang tak se geng pun dalam main main ...hikmah nya masih tunggal..Fayel masih tido celah ketiak mama...dikendong mama kehulu ke hilir...Fayel masih boleh manja gedik ngan mama ...eh semua la ...so tak payah sepi sangat la eh..ok deal...hi5....



bujang kesepian oii

kemain meliuk lentok badan tak makan pujuk

Sabar la eh dah malam pun ...esok lusa kawan datang main ye

 Kebosanan terserlah bila bawa shopping...kecik kecik dah protes kan...

Geng gusti bergomol...arhhh pitammm 2 beranak kalau main lasak lasak

Dah besor pun masih suka duk celah lagi...acaner tak adik lagi...dia la adik hahaha

masih tittle mak beranak 1...budak sebelah tu masih manja manja lagi

Permata hati...penghibur sepi...anak manja ku...hehehehe...memoga ada la rezeki beranak pinak lagi pasni 












9 comments:

Aeen said...

InsyaAllah kak..pasti ada rezeki tu..cuma cepat n lambat kite xtau kan..mama kena minat gak gusti2 ngn fayel nie..hehe..

Wawa said...

Naila pun dah start boring duk umah sorang2 takde kawan...weekend je, 'jom jalan' sambil tnggu depan pintu...

ameris said...

nak tunggu fayel dapat adik pulakkk tgk cemana gelagat dia..

ameris said...

nak tunggu fayel dapat adik pulakkk tgk cemana gelagat dia..

aznor ibrahim said...

alahai bujang sepi..insyallah ade rezeki nanti bleh la fayel men gusti2.

anis abdullah said...

Kawan bergasak. Hehe

Shasha Azmar said...

alolololo fayel..cian dia ye...chaiyok papa!! chaiyok mama!!

Mommy_Cha said...

sepi sungguh bujang kakmi sorang ni.
takpe ade rezki nanti boleh mama bagi kawan.
bujang mainlah dulu puas-puas yer dop.
:)

MimahAjil said...

ade tu nnt kak Mimy...sbr.mgkn nk bg peluang Fayel manje2 mama lg

Google