THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

14 June 2010

World Cup - Aku Bersama Pasukan England..Ko Ada ? Aku Ada...hahahah




Sekarang sana sini duk hangat orang citer pasal bola...makan bola tido bola...apa lagi WORLD CUP menjelma la...yer terlibat sama adalah Encik Awak..habis terus aku terpinggir...kesian aku..takpelah...biarkan ada ubi ada batas ada hari boleh balas.....



Oh apakah aku tidak demam World Cup?? no no tak de makna sampai nak demam bagai...tengok tv sudehhh..yang penting tengok para pemain bola yang gagah perkasa hensem ..opsss...aku suka pasukan ENGLAND....boooooooooooo...yer aku tau...aku tengok bukan skillnya..tapi orang nya...ai soka uuu.....pedulikkkkkkkkk



Eh jangan memain aku posing ngan Team England gitu......ada ke?? mak ada tawwwwwww....walaupunnnnnnnn....hanya patung kertas...hehehe tapi peniruan adalah benar belaka...cehhhhhhhhh...tak kesah la..yang penting tak yah gi jejauh ke Afrika Selatan...haha sengal otak aku kan...nah sila tengok gambar untuk bagi jeles...WAKA WAKA...:))




** coach terbaru merangkap pompom girl team ENGLAND...




**ookeh aku kasi dekat skit...makan hati tak uolls






** peluk peluk mesra ngan abg rooney...kasi bakar semangat skit ..



** ok abg rooney lagi...jangan lupa yer main bersungguh yer syg...eh eh...terlebih sudah...walaupun England sudah seri...huhuuh







10 comments:

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

waka..waka...*aku suka lagu nie..ahhahaha* wah kan main ko posing sakan kan dekat abang2 england tue..nasib baik aku suka cristiano ronaldo jerk..hahahahahah

fabulous.farah said...

gambar 1st nampak real. yang lepas tu dah tak dah.huhuhu

kella said...

wehhh... aku jeles... aku jelas jelas..

Eida said...

sib baik ko dekat dgn wayne rooney kalo ko posing maut dgn cristiano ronaldo pergh ramai makan hati beb.

noradzlina.kamdani said...

kah kah kah...mentang2 le TM sponsor..trs amik gambo 'togede-gede'

Iena said...

nok, jantanz2 mmg hati kering n sensitiviti terhadap wanita agak merudum skrg... mencik2...

kella said...

mimy! aku telah tag kau! kau buat ajelah.. jgn cakap banyak! hehehee... peace.. peace.. :)

farahfatihah said...

hahahah bagus2..siap snap pic lagi..!!! world cup? huhu xlayan la...hi five sket

Megat said...

alaa miss mimy tu bukan layan wbola pun tp klu layan fb bukan main lupa diri yg tunang datang umah......aaaaaaa ada jer buat tak tahu n tak nampak yg tunang nye nie datang dari jauh........
maka dengan dendam kesumat e.awak akan layan bola tanpa gangguan siaran telepon dari miss mimy.....heheh segala pangilan tidak dilayan..........kakakakakk

POSH76 said...

Aku tak minat bola tapi minat abe2 bola ajer...tp overseas nyer la...mesia punyer tak main haha

Google