THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

21 June 2010

Selamat Hari Bapa Abah Ku....

Semalam hari bapa...masih belum lambat nak wish untuk "abah" aku tersayang...semalam juga tak celebrate apa...cuma kenduri durian...hehehe bersila lipat semua menghadap durian...gaji minggu ni je...nanti aku bawa abah aku makan luar...dan jugak bakal "ayah" mentua aku...sekali daaa belanja...hehehe...dan juga tak lupa abang aku yang bergelar "babah" pada anak dia merangkap anak buah aku.....wish uolls selamat hari bapa...dan terima kasih kerana menjaga makan minum anak-anak dan juga aku telah membesar bagai johan...wehooooooo...love u ABAH...





1234

Satu... kasih yg abadi
Tiada tandingi dia yang satu
Dua... sayang berpanjangan
Membawa ke syurga kasihnya ibu

Tiga... lapar dan dahaga
Rela berpayahan setianya ayah
Empat... mudah kau ketemu
Berhati selalu beza antara
Kasih dan kekasih

( korus )
Ibu kuingat dahulu
Menyisir rambut ku kemas selalu
Ayah menghantar ke sekolah
Bergunalah ilmu bila dewasa

Sayang dengar lagu ini
Untuk kau sandarkan buat pedoman
Jangan manis terus ditelan
Pahit terus dibuang... itu bidalan
Harus kau renungkan






12 comments:

Unknown said...

Happy fathers day....so sweet ni mesti anak abah ni hehe

InaAchik said...

aku xnak komen... ;p

Pepel BoNda AmaNi said...

selamat hari bapa tuk ayah ko beb...

Quiny Bridal said...

Ada Giveaway dari Quiny Bridal..jemput datang ya

Amy Abdul Rahman said...

Happy father's day :)

RedLife2Love said...

Happy father's Day!!

adlina naim said...

auuuwwww...sweetnya picture....;) happy father's day to ur dad and all the daddies in the world

im having a promo...jemput datang blog i k?;)
balcknwihte.blogspot.com

farahfatihah said...

durian?? sedapnya!!!!

NeenaAnuar said...

selamat hari bapa uncle.. semoga sihat2 selalu yer!

psstttt.... cantik umah baru! :D

InaAchik said...

nok, aku tag ko satu contest... jom join

Amiha Ayu said...

sweet ok posting ni..sangat sweet...
huhuhu

kella said...

selamat hari bapa untuk ayah kau juga mimy!
i like! :)

Google