THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

01 June 2010

20 Tahun Kemudian...


Orang buat ko pun nak buat...nah amik gi tengok main jauh jauh....erkk...aku saja buat 4 +1 (muka bertudung request by kawan aku...Eri Chan...nah tengok...) gambo berlainan...korang tengok muka sepesen tak?? hiksssssss...agaknya gini muka aku posing bila kertu...memang tak sedor diri..ngeeee...memoga aku 20 tahun akan datang bukan gini biar bertambah insaf ...bukan berasap..tak mo tak mo cengitu yer....aminnn....tapiiiiiii muskilll....20 tahun akan datang aku baru 40an...awat kedutan muka tu....aishhh..baek lah kena cari krim anti penuaan dari sekarang...silaaaaaaaa







sumber : http://www.in20years.com/







11 comments:

my.mastura said...

mimi..x kan umo baru 49 dh rupa gitu...tipu lah!

kella said...

hshahahaha.. aku nak buat jugak la weh..
lawak tengok muka ko camtu lah!
wehh...tipu diorang ni

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ahahahhah aku dok upload gambar..xbleh2...nyampah aku terus tension tanak buat..agaknya cun sangat kot sbb tue gambar xleh upload..hahhahahahahah

NeenaAnuar said...

aku tak wat lagi.. teringin gak nak cuba nanti! hehehe..

apa pun.. semua gambo2 ko tu maintain vogue okkkk..

Eri-chan said...

cuba ko test satu gamba ko pakai tudung..nak tau gak ghupa kau time tuh..kan senang kalau titibe tejumpa ko 20 thn kemudian..kekeke~tipow ko duduk umah mak ko senang je aku nak carik wehhh..

Eida said...

ish takan cam gitu rupa ko sbb ko muda dari Eida kot yer 20 tahun lagi kan.Kalo Eida skrg lg 20tahun mak aih harus nak rupa nenek kebayan

RedLife2Love said...

hehe.. comey jer walaupun sudah makin berumur!

Farra Dhelina said...

nenek vouge ni nanti! hihi

Megat said...

kakakakakakaakakakaka
klakakakakakak
kakakakaka
kakaakaka
kaak
dah sesuai sangat wajah miss mimy tu kakakkakaak
tu baru umuar 40 lebihhhhh
klu 50 lebih tak tahu laa cam ner
tp badan masih sill cehattttttt

caya laa miss mimy ku (miss tonangan ku masih voik walau dah tua kakaaka

fabulous.farah said...

hahaha..tipu giler..xnak aku buat.ngeri=p

POSH76 said...

konpom dah tua pun hang menten cun gak hehe

Google