THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

02 August 2013

Baju Raya Lagi Terrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr


Tadi kan aku terrturun bawah...saja je nak cuci mata nak panas kan badan....aircond sejuk mengila oi...terrrlalu la kat booth bazar Ramadhan...psatu aku terrrrrrrtengok longgokan baju lelong 5 hengget...terrrjebak jugak terrtengok orang memilih baju ....tetiba terrrrnampak ada baju yang berkenan...size pun sesuai ngan anak bujang ku...ngam ngam soi size 3tahun...terrrgali gali cari baju...dan hasilnya terrrbeli 3 helai lagi baju raya...errkk...sebenarnya duk kenan seluar color block warna kuning RM5..mana nak dapat harga gini weh...kalau EA bising pun tak apa...5 hengget je bang Polo pulak tu..mana nak carikkkkkk...huhuhu..ok sudah sudahla ye mama Fayel oi misi mencari baju raya....tapi bila dah murah cam ni sehelai 5 hengget mana boleh tahan...oh hati gejolak ehhhhhh...ok dah akujanji pasni stop jap membeli kecuali jumpa murah..ada kecuali gak tu...hehehe....papa EA ..i claim balik eh..lalalalalala

















Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

11 comments:

Nurul Aziz said...

Raya 30 hari tiap-tiap hari pakai baju baru laa eh Fayel hihi..

e k i n ♥ y u s r i said...

kak, ade lg x jeans tue kat opis akak?
size zara ade x?

Allene said...

wow... klu lin pun terjebak gak.

Miss Moon said...

Mimie...kalau akak pun beli jugaks...size bsar pun takpa ley simpan utk thn dpan haha

MimahAjil said...

gitu la mak2...nampak yang menarik dimata untuk anak2...pasti teeerrr tu akan ade kn...demimu anak tersayang..:)

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

akak, Yana rasa ni perkara BIASA. sedangkan dak kecik ni pun tak lahir lagi asyik TERbeli je baju dia, ini kan pulak yang dah pandai lari lasak2 macam Fayel dah boleh gaya sakan... takpe, untuk anak :)

safiyyah osman said...

Wana kuning tu smartttttt...waaaa fayel best la...

Emynz said...


ter eh , sbb tu malas nak g memane kan . mesti ade kes terrrr tu hahaha

Wawa said...

Klu rm5 mmg tade hal lah sbb murah...ssh weh nk cari bju budak murah2 skang...sume mahal...rase cam nk g jugak bazar tmpat akak...hihi

~ NANA ~ said...

jelesnya! memang berbaloi la beli kalau rm5

Cik Eka said...

5 hengget je.. perghhh mmg syokla. Hehehehe. Nasib eka tak kawen n ade baby lagi, kalu tak mau terjebak sama. ghahahahahaha

hensem lah fayel pepagi raye nnti

Google