THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

06 August 2013

Berbuka Puasa Dah Hujung Hujung Ni..

Ok la last nak update sebelum bercuti hari raya...dah penghujung Ramadhan kita..sedihnya..mari kita berdoa semua semoga sihat tubuh badan panjang umur kita dipertemukan di Ramadhan seterusnya amin...

Di kala penghujung berbuka ni ...aku memang dah gantung kuali...huhu memang dah tak masak langsung...aku memang makan luar dan luar..stok dalam peti ais ada lagi...ayam, ikan merah, ikan pari...ermmm nak masak apa dah nak raya pun..pasni makan menu raya la...ketupat rendang...oh byums...tahun ni raya terengganu hope berjumpa dengan ketupat rendang...menu sana berbeza makanan utama pagi raya nasi minyak , nasi dagang...


Cuma istimewa weekend baru baru ini...mengambil keberkatan bulan Ramadhan....aku dengan sukarela mengHostkan jadi tuan rumah untuk majlis IFTAR di rumah aku...pada mulanya plan dengan shazura...tup tup dapat sepakat suara ramai pulak...ramai pulak geng mommies nak join...aku memang alu alukan la...tak pernah aku buat majlis makan kat rumah...sepena Ramadhan ada baik nya...memoga dengan kehadiran tetamu memberkati lagi perjalanan rezeki kami amin...tetamu datang bawa rezeki...kitaorg buat potluck..potluck ni rasanya lagi berbaloi dari makan hotel...makanan sesama rasa serba sedikit..sorang bawa itu ini dah banyak...tambahan pulak dengan keletah anak anak meriah kan suasana...Fayel la paling happy...cerita iftar nanti aku story lain entry eh


Anak anak berkumpul bergaul mesra berkawan geng geng

 Potluck penuh dengan makanan...gojes mum pandai masak arr

 Geng bapak dan anak anak

Geng mommies nak gambo dalam rumah heheh



Esoknya aku ada Iftar Potluck lagi...acara wajib tetiap tahun ramadhan bersama geng sekolah BFF ku GXIXG....19 tahun persahabatan...sejak menjak dah jadi mak mak ni agenda buka puasa memang potluck..dah tak sesuai nak gi makan restoran ke hapa...anak anak kitaorang makin bertambah ramai....rasanya memang tepat sekali iftar potluck ni...selepas habis makan anak anak kemain la suka main sesama...riuh rendah rumah...cerita iftar ni pun aku akan story ...tungguuuuuuuuu

 Hidangan siap potluck all the geng
  
 My besties girl...love u bff gxixg  19 yrs friendship...muahhh











Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

4 comments:

Rosmawani♥ said...

Ala cedih xdpt pergi.. Harap ade masa nk join nnt... Tringinnn :(

safiyyah osman said...

Besy..xsabaq plak nk tggu repeat dkt umah aty hehehe

Puan Eka said...

dlm bebanyak tu kak, eka suka apam beras kaler putih pink biru tu.hahahaha
feberettt

Qhaifa Nur said...

meriahnya...
dapat kumpul macam ni, seronok..

Google