THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

02 August 2013

Thanks IBU....Baju Raya Tambahan Fayel

Semalam ibu Fayel datang...oh ye Fayel ada Ibu angkat...tak nak la anggap angkat...anggap ibu eh...Fayel panggil Ibu...Ibu datang hantar kuih raya pastu tetiba hulur plastik bag Parkson....terkejut aku...ada aje hadiah untuk anak nya si Fayel...ibu ni kalau datang mesti ada je untuk anak bujang ni....tak harap apa pun ibu nak bagi...cukup la selama ni banyak nau ibu bagi macam macam...tak tau nak balas budi camana ntah..In Sha kasih sayang berpanjangan dari Fayel ye till besar....Fayel ingat ibu ye...jangan sombong ngan Ibu...

Tahun lepas raya pun yang melebihi kuota baju raya dari Ibu la...tahun ni pun sama jugak...ibu cukup kan kuota melebihi jugak untuk Fayel...tak tau nak cakap apa cuma kami sekeluarga mendoakan seribu rahmat dan murahkan rezeki bermacam bentuk untuk Ibu....thanks Ibu ...banyak sungguh budi ibu tak berbalas..nanti Fayel besar balas jasa ibu balik ye....Ibu rite now bzz ...banyak nau keje nya...aktiviti pun penuh...Fayel dah setahn lebih ni nak jenguk Ibu asik takde je...nanti dah setel semua Fayel tinggal main ngan Ibu dan Abah ye....sayang Ibu dari Fayel


Last year baju raya ibu bagi...sampai sekarang ada yang masih pakai....=))

Birthday Fayel Ibu present basikal...Fayel tak pandai kayuh lagi buat masa ni...nanti dah pandai kayuh ajak ibu gi taman eh

Fayel dan Ibu.....sayang ibu

Bungkusan hadiah dari Parkson

Ada hadiah baju lagi tahun ni

 Baju raya tahun ni lebih kuota baju ibu bagi lagi....Alhamdulillah tq ibu









Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

10 comments:

MimahAjil said...

Alhamdulillah..rezeki Fayel

::puan ungu:: said...

Bertuah fayel ada mama n ibu=)

PinKy MoMMa said...

kemahennn banyak baju fayel..mcm retis boleh tukar2 pasni heheheh

My name is Wanita, and this is my story... said...

Selamat Hari Raya dari pembaca setia blog mimiziouslicious :)

Allene said...

wah.. fayel boleh raya sakan la pas ni

Queen said...

bestnya fayel ada ibu..

sufiyyah ada mama
die nak mengada pun dgn mama la
mintak ape semua dapat

dgn ummi kan strict =)

inilah rezeki anak2.. ada je.. itu yang allah dah janjikan

Nurul Ilyani said...

Rezeki fayel ;)

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

seronok Fayel ada 2 ibu :)

m@m@yAyA said...

alhamdulillah murah rzki fayel ;)

ciNDerella stRikEr said...

Eh..macam kenal je ibu fayel tu. Kak zura kan... Itu x jiran mak Nad dulu. Dia memang sangat baik...

Google