THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

07 November 2012

Suka Bercium...Memuahhhhhhhhhh

Fayel sekarang ni umur 9 bulan banyak betul la progress dan perangai baru dah nampak...terbaru semalam mak lang aka adik aku Ekin sent whatsapp.."nah tengok anak ko ni...gatai nau...asik nak bercium je kejenya..hihihi"..tak sempat snap pulak gambar dia bercium tapi kelakar lak nengok...beria dia panjat nak cium anak dara orang...sasaran anak dara yang kena ialah anak baby sitter mak aku jaga umur 6 bulan nama solehah..sian solehah..sampai menangis beria takut ngan abam Fayel...ishh Fayel ni notty tau..pastu buat muka tak bersalah....hahaha...konon jiwa penyayang la ni...huhuhu...masa kecik takpe eh cium cium kawan pompuan..besar cannot...harammm...cium mama papa takpe...:))



Fayel Fayel ...napa sampai panjat nak cium Solehah tu...hihihi...sabar nak


Ok kiss mama memuah meh...aduyai sampai menjijis air liur duk tonyoh tonyoh....muahhhhhhhhhhhhhhh







Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

9 comments:

zarins said...

Geramnyer tgk Fayel.....Handsome boy....

Allene said...

Bagusnya fayel da pandai Kiss. Hafidh xpndai lagi...

PUAN SUE said...

same cam aqilah.tapi aqilah suka cium lips la pulak..hahhaa

aTy _faRed~ said...

heheh...progress yang comel...sekarang ngah ngajar qaleef.."kiss mama.." tapi tak pandai lagi...;p sonok kan biler anak kiss kite..:)

erna said...

kesian pulak tengok solehah kena penyek dengan fayel. hehe. fayel sayang adik :)

as ♥ Leenda said...

hehe..asyraf kalu suruh kiss mummy siap la dgn air liur sekali dia bagi..hehe..

Mommy_Cha said...

gatai eh fayel? kang JAIS datang ketuk pintu rumah kang buat aksi "ringan-ringan" dlm umah ni! hihihihi

m@m@yAyA said...

meh cium anty plak,tp jgn cium yaya lak~bhyaaa[hihi]

lawakla fayel nie,betul la kak dia nk jd abg yg penyayang~

Ann Ishak said...

tak boleh tinggal ni, mau penyet anak orang hihihi

Google