THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

26 November 2012

2 Tahun Bergelar Isteri - 26 November 2012

Salam....hari ini 26 November 2012 adalah hari annivesary kedua perkahwinan aku bersama Encik Awak ...2 tahun bersama syukur Alhamdulillah...2 tahun bergelar isteri kepada suami ku...walau pun usia kami masih diperingkat awal..bak kata orang...rumah tangga tiang baru pacak...harapnya tiang itu akan teguh dan kuat...amin..2 tahun juga banyak mengajar erti kehidupan sebenar..benar la pepatah..kehidupan sebenar adalah selepas kahwin...inilah sebenar nya permulaan kehidupan penuh cabaran, ujian..disini lah permulaan membentuk sebuah keluarga yang bahagia...semoga perkahwinan kami hingga ke syurga jannah...amin..

2 tahun kahwin...langit tidak la selalu cerah...adakala kami dilanda gelora badai...ombak melambung lambung...kadang reda semula...kadang kami diuji...kadang rasa give up... ini lah rencah kehidupan suami isteri...sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula suami isteri yer dak...dalam rumahtangga kena banyak bersabar dan berdoa.....namun begitu kami bersyukur atas nama cinta ikatan suami isteri yang halal kami dikurniakan cahaya mata pertama...buah hati cinta kami...Megat Nufail Anaqi...hadiah terindah sepanjang perkahwinan 2 tahun...kehadiran si kecil ini telah membuka satu lembaran kebahagiaan buat kami....bila saat bercakaran...tengok si kecil terus tak jadi gaduh....memasing diam terus jadi cool...penyelamat rumah tangga kami :))

Kini usia buah hati cinta kami menginjak 10 bulan...lagi panjang akal nya...pandai pulak tu...bila mama papa dia dah start nak bertegang kata...dia mesti menjerit ..hahahaha...macam signal bagitau...senyapp jangan gaduh...bila dia tengah tido pun dia boleh sedar kalau mama papa dia duk bising bising...terus kami reda big hug each other...terkekek kekek gelak anak ...oh anakku kehadiran mu adalah penyeri dalam hidup kami suami isteri....hikmah tersirat yang Allah kurniakan untuk kami saat dilanda gelora badai.....Allah maha adil dan saksama...terima kurniaan rezeki ini...kehadiran nya memang sangat menterujakan...semoga kami suami isteri akan terus bahagia bersama di muka bumi ini...amin...aku amat menyayangi ikatan suami isteri ini..lillahi ta'lla...



Untuk tatapan memori abadi...album perkahwinan kami ...permintaan ramai yang nak tengok album pengantin lama :))


Hadiah terindah 2 Tahun perkahwinan...buah hati cinta kami Megat Nufail Anaqi bin Megat Azmawi....selalu menjadi penyelamat di kala keadaan kami tegang :))...




HAPPY ANNIVESARY 2 YEARS....I LOVE U LILLAHI TA'LLA MY HUSBAND, MEGAT AZMAWI



Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

14 comments:

Allene said...

happy anniversary... :)

mamyharraz said...

happy anivesari dear.semoga panjang jodoh ke akhir hayat.

ank mmg penyelamat dari segala hal :)

Aty_Fared said...

Hepi aniberseri babe...semoge terus kekal sampai kesyurga...aminnn...:-)

m@m@yAyA said...

akk ku~

happy 2nd annivasary yer~

nie kira bulan2 cinta yer [winkwink]
ne thu 9bln lg kua adik fayel (@__@)

Semoga ikatan yang halal ini akan sentiasa utuh walaupun dilanda badai yang dasat~

Mila Ahmad said...

suka tengok fayel muka dia series jerk cam gangster tapi gebu !!!!

as ♥ Leenda said...

happi 2nd anniversary kak mimi n abg megat..semoga cinta terus bersemi hingga ke syurga..aminnn..
betullah kak..bila hati tengah panas membara, tengok anak terus padam api kemarahan tu..the power of anak..hehe..

Siti Shuhadah said...

happy anniversary kak mimy !!! bila fayel nak dpt adik lg? hihihi...

CikNaa said...

2tahun dah kak? uish kejap je.. err pe ek nk komen tadi,tetibe blurr.. haa! dlm album tu baru ler nmpk muke papa fayel senyum.. :) hehe. peace!

Mrs.Farhana said...

happy 2nd anniversary Mimy & husband :)

Ann Ishak said...

happy anniversary, dah 2 tahun rupanya...sekejab je masa berlalu

Emy Tak Kecik said...

happy anniversary :D

Diana Aziz said...

sekejap je kan 2 tahun. happy anniversary, mimy & megat! :)

mc laa said...

lmbt wish kak internet kne smbar kilat ,, hahahha happy anniversary ,,, cinta akak jadik kisah dongeng sy ,, <3

mrs kayrul said...

happy anniversary mimy...lambat wish...hehehe

Google