THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

21 November 2012

Puan Anis @ Eri Chan Kahwin...

Seronoknya cuti sekolah kalau ada jemputan kenduri kahwin..yeayy tak payah masak...huhuhu...sejak sejak ramai kawan beranak pinak ni...jemputan kahwin terhad sangat...kalau ada pun semua batch adik adik:)).. nampak sangat hakak dah tua...hehehe...now zaman makan nasi minyak adik adik la...zaman kawan sendiri pun ada gak ...cepat cepat korang yang belum lagi tu...aku nak makan nasi minyak kawan sendiri kempunan lol...hehehe... 

Nah akhirnya kawan sendiri jemput makan nasi minyak kahwin...my bff Anis @ Eri Chan dah selamat menjadi isteri kepada suami tercinta...hamboii cinta sekarang..sapa lagi Zcat San @ Adzman...bersatu jua jodoh korang...amin aku mendoakan kesejahteraan bahagia dunia akhirat...akhirnya geng kita dah kahwin kan....yeayyy...tamat sudah teka teki...bila nak kawen...mulut orang yang penat tanya bila bila dah diam terus...welcome to the club bebeh...selamat menjadi isteri kepada suami :))...

Anis nikah 1 Muharram 1434 bersamaan 14 November 2012 haritu..what a nice date...sesuai dengan penghijrahan status tau...amin berkat selamat...tapi maaf aku tak dapat datang nak menyaksikan pernikahan Anis kat Masjid Besi Putrajaya..waktu tu kan Fayel demam campak...sangat tak sesuai nak datang...takpelah hari sanding aku datang...yer memang aku datang pun...sanding on 18 November 2012...majlis sanding buat kat Menara LPP...peh susah oii nak cari...lambat jugak la aku sampai...sampai je pengantin dah jalan meja ke meja...janji aku datang kan :))...


Mari kita makan kenduri kahwin..hujan pun mesti redah..heheh sanggup


Posing kejap mentara EA isi minyak...depan EA buat gini kang buat muka ejek aje asik nak camwhore

Sampai je Menara LPP lambat..nasib baik lah kawan kawan lama Stagno tunggu tau....TQ kak masni dan kak dyla....Fayel bambam suka kak masni hehehe...waaaaaaa


Anis jelajah meja ke meja aku tarik dia heheheh...maklum la orang jadi tumpuan kan....muahhh ko beb...ratu sehari gitu

Takkan tarik dia sorang kot....orang dah ada laki ...kena la tarik suami dia sekali hehehe...pengantin baru whoot whoot

Fayel bam bam asik la ngan kak masni je...muahahahah senang haku...

Menunggu turn nak bergambar atas pelamin hehehehe

Bergambar atas pelamin with pengantin baru....Fayel kena berdiri sebab semua aunty aunty berdiri

Freestyle..Selamat Pengantin Baru korang...Anis dan Adzman

Jumpa pulak sorang lagi geng Ann...ngeee apa lagi gedik kamera la...susah nak jumpa wehh gini...ini la geng opis lama aku...geng makan lunch hehehehe...

Sebab banyak sangat gedik nya...buat collage masuk instagram hehehe...



SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT BFF KU ANIS DAN ADZMAN...AA






Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

5 comments:

Mommy_Cha said...

amboih tak nengok pengantin pon tau..asik tertengok fayel jer..kemain baju bebet dia smart sungguh. rambut dah panjang makin engsem :)
rindu payel!

Allene said...

fayel macam orang besar... tak penat ker bawa fayel pergi kenduri kak? lin bawak hafidh, penat sungguh rasanya... :)

SURIA AMANDA said...

suka tgok org kahwin..and x sabar nak tawen..opps...

NeenaAnuar said...

CONGRATS ERI!

aku dpt invitation tapi tak dpt nak hadirkan diri sbb aku sendiri sedang berhanimun bersempena wedding anniversary aku! hihi..

apa pun sentiasa mendoakan semoga Eri & suami berbahagia buat selama-lamanya! aminn... :)

Rasp said...

congrats and selamat pengantin baru to eri & zcat....

serious jer muka fayel sis...
control macho ek hehehehe...
walopun serious tapi tetap chomeiiii...

Google