THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

10 August 2012

Fayel Baby Boy Laaa bukan Girl

Alkisah semalam ..biasa la Fayel kalau malam tak tido memang mak mak sedara nya duk mengadap la...dah duk mengadap ada la hal yang di layan nya...senang keje aku....memasing si ekin, dira duk berebut nak dukung...bila tang nangis, berak korang lari kannn passing kat mama nya...dah mengadap tu Fayel memang asyik jadi mangsa pembulian la...kena buli lagi...kali ni kena buli pakai kan tudung...haiyakk ini Megat Nufail Anaqi adalah baby boy leee...sesuka hati diorang ni nak girl kan dia eh...siap suruh pin kat leher bagi kemas...papa dia tengok geleng kepala dek penangan buli mak mak sedara sengal...hahaha...bukak bukak jangan pakai lama...takut mak kau tauuuu....memang la kecik lagi pun...kang dah kesedap pakai...tak ke naya...itupun budak kecik tu tak menangis pula bila pakai...sikit pun dia tak tarik tarik...senyum sengeh galak kemain lagi ada...haishhh...apasal suka sangat ...tau tak awak tu dah kena buli dengan mak lang dan mak su..??? hahaha..tu la sapa suh tak tido cepat...kan dah kena buli


saya baby boy yer bukan baby girl...tak sesuai laaaaaa walaupun ramai kawan mama kat Fb kata saya comel bertudung...heheheheh







Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

5 comments:

Emynz said...

Sessi pembulian. bile lagi nak buli kalo tak sekarang ^_^

Ann Ishak said...

mujur dah dipakaikan gaun...mesti lagi cumel ;)

Siti Shuhadah said...

hihi..fayel kena buli...shomel !!!

aTy _faRed~ said...

heheheh..fayel tetap 'cun' biler pakai tuding.. ;p

POSH76 said...

kot mana fayel tetap hensem...

Google