THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

18 May 2010

Rasa Dah Lama Tak Hapdate Blog Kannn

Hai..salam semua...rasa lama tak aku tak hapdte..iyer apa tak nya hapdate tudung je...pakai nya idak juga...asyik suh orang beli je...ahaks...takpe benda cantek cantek harus di sebarkan dan kasi orang pakai...aku bila nak pakai?? sabo ...kang jangan teruja tengok kecantikan mak bertudung..terkesima semua..terus saham korang jatuh dek penangan tudung syria alalalaa vogue the vass...jadi meh la beli..hamboi sempat gitu promote...yerlah nok semua...mak bantulah wanita yang nak buat rumah tangga ni..tak cukup simen lagi ni ha...uhuhuh


Hapa nak jadi ngan blog aku...cerita byk..tapi nak menulis tu alahai...isk isk sila buang sifat kemalasan lipas itu...tapi dsebalik itu aku menjenguk blog kengkawan aku gak..mana blh tak baca...boleh sengal kepala otak...segala tag yang ada hutang tu nanti aku laksana kan...aku sekarang otak kebuntuan...dalam otak dah beku...maka aku nak rehat jap la...kejap jekk...ala korang kesah ke aku rehat lama ke tak kan?? aku tau korang cakap..ADA AKU KESAH...hehe..yer ko ada ?? aku ada??? ..:))..okeh okeh tak mo cakap banyak disini nak bagitau di sana...nanti di sini rajin ada lah citer...tak de citer korang la citer yekkk...heheh...ta ke ca re...haittttt




1 comment:

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

beb aku kesah beb..sila la hapdet cepat2...hahahaah....*ada ko kesah dengan kesah aku???* saja nak memeningkan kan ko nok... :P

Google