THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

21 May 2010

Banyak la Ko Punya Susun kan...hahaha Dengar Lagu Ni




Mood main susun silang kata lak...layan zasss..mak teruja dengar lagu ni sebab rasa macam kena jekkk kisah ngan Encik Awak...uwww...kira macam main game teka silangkata la..ala ala monopoli la gak nii..pilih nya pilih..cari nya cari...akhirnya penemuan ditemui...puas la duk pikir apa la kata kunci kan...asik la duk meraba cari ...terkirai kirai depan mata huruf tu..sekali depan ata daaaaa....hah begitulah gak dalam pencarian cinta...iskkkk gedik lak aku dengor....yang benci tutup telinga sekarang !!! tapi itulah hakikat...yang kita cari merata tak lak jumpa...yang kita tak cari hah tetiba jeng jeng menjelma pulak...hah amik ko sekarang silangkata dah dapat kata nya....yang aku ni dah dapat kata belum??





SUSUN SILANG KATA - AIZAT

Aku ingin bermimpi denganmu
Ke awana untuk teman bintang bulan
Kerananya lebih terang sinarnya
Dengan kehadiran kau dan aku

Bagiku kaulah yang terindah
Manisnya senyuman anugerah Tuhan
Memarakkan api dalam diriku
Yang tak pernah aku sangka ada
Runsingnya buatku
Asyik memikirkan dirimu

Chorus
Kau umpama susun silang kata
Yang terakhir untukku
Sekian lama ku mencari

Rupa-rupanya di depanku

Hidup ini tak bererti
Jika tiada cinta di hati

Untuk terus ku teguh berdiri


Dan tak kira apapun
Yang terjadi dalam mimpiku
Usahlah ia berakhir
Tanpaku memilikmu








5 comments:

fabulous.farah said...

haha..jiwang pagi2 ni mimy

NeenaAnuar said...

hahaha... ko memang suke karok! :D

POSH76 said...

suker lagu ni jugak hehe

kella said...

wahh... sangat fantastik la liriknya...

Eri-chan said...

kekeke..kemain ya...
bagus gak ko tukar2 lagu ikut mood terkini...

Google