THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

19 May 2010

Bila Airasia Bagi Tiket Free....Aku Pun Terjebak...

Wehooo...aku rasa ramai berhempas pulas menghadap depan pc or laptop semata mata nak kejar FREE seat aka tempat duduk PERCUMA..baek hati tul la AIR ASIA ni..heeh yer la bila FREE terus baik...tak FREE tak baik...yer memang betul..sebab ikut service dia ni semua berbayor je....nak lebih semua berbayor...oh sekarang ini tidak lagi...promosi menggila ni dah bermula 18 - 23 May 2010 ...


Amboi pandai air asia buat promosi tengah bulan kannnnn...dah le belum gaji lagi..bijak bijak..yer ngan aku terjebak...habis semua duit lain aku korek...oh maaf yer mak tak pakai credit card...sebab dah la super lembap...kena caj lak tu...baik lah aku pakai online banking M2U sudehhhh....terjamin..huwwaaa menangis tengok baki akaun bank makin kurang gegara nak rebut benda FREE...




Okeh bawa bertenang tendang semua..aku tau banyak yang meroyan sampai nak hempuk pc or laptopp....jangannnnnnnnn ..jangan tak buat...hahaha...wahh ayat berlagak kan ko disitu..mentang mentang la ko book je tak banyak songeh..the day i booked memang aku lucky..bertuah nya budakk....yer itulah aku...ngeh ngeh...lalalalalaa.....cehhhh macam ko nak pegi over the river kan.......aku pencinta Malaysia....padahal tak tau hati meroyan nak gi Bali tak lepas...huuhh...tips nya...korang kena la bersabor..rerajin la refresh je le kejenya sampai ke sudah...

Errr sebab musabab lain...air asia tau aku nak hisap madu bulan...booooooo semua baling botol kat aku pasni...yer percayalah...air asia telah menaja tiket penerbangan pergi dan balik percutian bulan madu....teruja mak...walaupunnn kena bayor RM24 hengget...motipp?? percuma ke?? boleh dari bayar beriban ratus...dah le hal nikah kawen tak settle lagi ni..duit banyak pakai maaaaa
....Insya Allah acara bulan hisap madu dirancang pada January 2011...isk berdebar lak...motipp gatal ko disitu..haha..kesian okeh baru nak merasa alam kawenann...



Dan tak lupa juga beli tiket lagi ke destinasi lain...alang alang dah senang dapat kan..ngeee..jangan marah...kali ni aku beli untuk sefamilia aku semua...termasuk tunang aku yang nanti akan jadi suami aku...amin amin...tiket untuk 10 orang ke Langkawi on May 2011 hanya RM150 pergi dan balik yerrr...giler tak harga..runtuh semua bagai...harus la beli...yer kita manusia hanya merancang..Allah menentukan segalanya...apa yang penting bebanyak berdoa semoga perjalanan dan urusan di permudahkan dan diberkati amin.... yer apa tunggu lagi...tiket dah beli...sila la kumpul duit bayor hotel, makan sumer yer....jangan burn sudah...memang aku meroyan tak sudah aku nanti....pepenat jari duk menekan refresh taww...









11 comments:

kella said...

uhhh best nya beb! untung ko wei! aku nak try jugak la! huhuh... sure dah berkoyang-koyang orang dah booked ni! hmphh..

NeenaAnuar said...

wow!! hebat! sekali 2 tempat ko rembat yek! tapi memang berbaloi kan biler dia buat free seats promo camgini....

insyallah.. mudah mudahan... semuanyer yg dirancang akan berjalan ngan lancar hendaknyer!

Pepel BoNda AmaNi said...

berbaloi2 beb...menjeles aku baca nie...xpa2..usaha tangga kejayaan nanti aku nak try lagi..xkira..aku pun nak jugak..xkan nak tengok ko jerk dapat yang pree..kan..*ada unsur2 iri hati di situ :P*

Nadine said...

mimy, rm150 tu pegi balik eh?? wow! :)

InaAchik said...

nok... ko kijam!!! patutlah aku xleh book ke langkawi on may... sebab ko jer dh sambar 10! bg la kat mak dua nok... hahhahahaa

Filla said...

giler lah.. mak ngadap pc ni haaa asik lah keep trying..lotih mak!!! yihaaaaa... mebi akan ke suatu tempat jugak bulan mac 2011.. mari jalan2... hahahhahahahah *gelak syaiton* (x sedo prot memboyot dah plan acara bercuti nx year)

NURSAKINAHBTMOHDSOLEH said...

kak mimy.. mana aci kina xlepas2 ni..aduhaiii

Anis Azalea said...

wahhhhhh ayat hisap madu tu yg aku tak tahan cm berbaur lucah pun ada aku fikir...

keke..anyway beb, moga2 that time takdela mende2 terjadi yg menyebabkan korg tergendala..biasala air asia..

Unknown said...

wah dah plan tempat honeymoon ni..best nya...

Unknown said...

untungnyer hang...aku dah naik pengsan dok refresh tak dpt2 lagi hajat di hati tinggi mau gi BALI huhu

fatenton said...

tapi nak membeli sikit punye hazabkan sis?
tapi hidung terus kembang kempis bila tgk pegi KK rm0.00 ringgit..gile ah!

Google