THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

31 May 2010



*** NEW**


mix n match color tudung syria

body only = RM8
with any inner **any choose = RM15


**buy 3 get RM40 only (for purchase buy postage)


(postage please add RM5)

email me at nor.zmy@gmail.com



**amaran : jangan cuba buat sanggul tinggi yer..HARAM..
gambar di snap sebelum mengetahui nya...wallahualam






1111 - LIGHT CHOC SOLD



2222 - LIGHTER PINK



3333 - RED



4444 - SHOCKING PINK



5555 - DARK GREEN ARMY



6666 - BLUE OCEAN



7777 - GREEN TURQOISE




ALSO AVAILABLE IN ALL BLACK, ORANGE, OFF WHITE, GREEN LEAVES, LIGHTER YELLOW, PURPLE, DARK CHOC, GREY
--------------------------------------------------------------------------------------------------




** Inner 3 Tone Lycra only RM 10 for grab...


SOLD










6 comments:

Mimis said...

kenapa haram buat sanggul tinggi?

Hahh yg inner ni pulak RM10 aje ke utk 3 kaler sekali gus?

kella said...

haram ya?, aku baru dapat emel tentang tu..

Eri-chan said...

oh mimi aku dah baca pasal ustaz yg komen tu. aku pun taktaula nak komen byk sbb ustaz tu kata mahkota yg dimenangi oleh peserta ratu cantik~mmgla diorg ni seksi ya amat..tp tulah usatazah aku ckp sanggul tinggi2 sgt nanti syaitan bertenggek pastu kan mestilah menarik perhatian lelaki..
Wallahua'lam. tp bg aku baik takyah buat..rambut pun kontot...

kella said...

mimi.. ko ni pi mana weh... ko sihat tak weh..

Anonymous said...

WEH MIMI, PEMBETULAN WARNA BIRU KAN DAH TUKAR ITAM...HUHUUUUUU!!!! KO DAH POS KER????? KAN BIRU TAK JADI...AKU AMIK ITAM....HUHUUUUU

~NORRIE~

Megat said...

memang laa haram bg wanita sanggul tinggi.....

Google