THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

05 May 2010

Gaya Pelbagai Anak Tudung Syria



**UPDATED FROM CUSTOMER KELLA....
phewwiittt lawa seh..thanks a lot babe

--------------------------------------------------------------------------------------


Pada yang masih tak tau camner nak gayakan anak tudung syria....aku letak gambo gaya pelbagai anak tudung syria cotton..tak semestinya leh pakai ngan selendang saja..dah macam tudung ariani lak kannnn...warna warni gitu.....hehehe..kemain aku bertudung bagai kan...nak promote nya pasal ....untuk kepuasan customer gak...dan jangan tak tau ..aku pun ada setiap koleksi tersendiri pelbagai color...aku tukang jual dan aku pun tukang beli...tau tak?????? tudung luar syria tu mak tak jual okeh cuma anak tudung je yang bercolourful tu...aku pakai mengikut padanan casual tshirt...sesuai kan......so meh la dapatkan ANAK TUDUNG SYRIA 3 ONLY FOR RM20..







5 comments:

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ko jadi model tudung nie memang terbaik nok....

RedLife2Love said...

wah cantiknyer model yg kat atas skali tuh > kak kella ler.. hehe cun sey!! i loike..

kella said...

adoii...

POSH76 said...

tomei tullah hang pakai pasni leh jadi model muslimah....hehe

fabulous.farah said...

mimy..ko jual la ngan tudung luar sekali..malas la nak berselendang2 ni..hehe

Google