THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

11 September 2013

Gaduh Suami Isteri

Erkkk motip sangat keratan akhbar ni kan.....hhahah ok la baik ...EA jom gaduh hehehe...fight fight aja aja....sebenarnya bagi pendapat aku ada betul nya jugak la bagi suami isteri ni...adat la dalam rumahtangga kalau tak bergaduh...itu dah memang rencah asam garam kehidupan berumahtangga...ketenangan akan dapat setelah ketegangan ...huhu yes yes i admit it...n i feel it...lalalalala....walau apa begitu pun hanya pasangan suami isteri itu saja la yang memahami gejolak rumahtangga mereka...orang lain tak perlu campur...tak perlu nak jadi orang tengah jalan penyelesaian...tak perlu nak jadi pendamai.....susah senang rumahtangga hanya pasangan suami isteri yang tau...maka kita duk diam diam tengok tak payah sibuk masuk campur ok...nanti jadi lain hal payah...biasa laki bini gaduh baik nya kejap je...sejam pun baik ..kot kalau amik masa pun dalam esok lusa baik la...gitewwwwwwww....ok wahh matikla entri ni ada yang speku aku gaduh...ahakssssss...larikkk sebelum ada yang speku memeku....ok bye


Ok pasni mari everyweek gaduh gaduh pastu baik hahaha...fakta ke auta la ni


Gaduh dalam kete pun boleh jadi sebab jugak...contoh tengok EA membebel...hohoho


Pastu baik semula makan bekal sesama...gitu la suami isteri

Apapun pendamai utama imam muda bawah ni...tak payah buat apa...dia tunjuk tayang muka je dah boleh buat tegang jadi tenang....muahh Fayel tengkiu anak







Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

14 comments:

Nailah Azman said...

Kalau Nailah, gaduh2 mcm mana pun, time tidur je, mesti automatik baik tidur peluk2. Kakaka.

Cik Puan Rara said...

hehehe.jom gaduh~ eh rara sama mcm nailah~ gaduh2.pas tu tido peluk2.trus ok.hehe

S.n.Fariza said...

GADO2 BR HANGAT rumahtangga. ehehehe

Diana Aziz said...

Gaduh anje-anje orang kate..... xkan ada istilah pendamai kalau org itu adalah org luar. Pendamai itu sbnrnye anak-anak... klu laki bini gaduh pn, ikutkn family pn xleh masuk cmpur. tkt ape yg keruhy jd makin keruh. Suami isteri kena settle kan sndiri masalah r/tangga.

Ewaahhhh, nana komen cam pnh kawin lak. hehehe...

e k i n ♥ y u s r i said...

wajib gaduh tetiap mggu
tp ekin jenis cepat sejuk
yusri pon same

Allene said...

huhuhu... gaduh mulut biasa ler... tp klu majuk lama2 tak best plak... hihihi

ameris said...

gaduh besar tu xde laa... cuma majuk je sbb sentap.

Mommy_Cha said...

i hari-hari gado. tapi time meng kuda-mengkuda jugak. gadoh tolak tepi. kira kalo dah mengkuda damai lah gitu. eh? hahahaha

Shasha Azmar said...

fayel encem laa..besar nnti mesti ramai aweksss ni..

Umi Qi said...

Biasa kak...adik beradik pun gado...inikan pula duduk sebumbung suami dan isteri...hehhehe

m@m@yAyA said...

hurm nie ari2 gado,xyah tgu seminggu sekali la.. -_-
hukhukhuk

yasmin nana said...

dear mimy...napa deactivekan pesbuk? sedih nya sis. sbb sis nie jarang jenguk belog. belog sendiri..apatah belog org. klu pesbuk laju jer. rindu..rindu auntie dengan si fayel. uwaaaaaaaaaaaaaa

safiyyah osman said...

Komen mommy cha lawak.. kahkahkahkah... mengkuda pun salah satu cara pendamaian..xgitu mommy cha?hahaha

♥ ROS ♥ said...

Amboi kakmi..tegang jadi tenang... Hahahah

Google