THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

13 September 2013

Sambungan Cerita Raya Kedua -Kelima Di Bumi Terengganu


Hari tu kan sedang elok story citer raya...tetiba majuk pulak nak rehat...ada je yang sakit mata tak senang aku citer pasal raya ni...sampai boleh kira la baju raya aku berapa helai pastu duk perli perli kannnn..bagus sangat la tu perangai ....diam diam stalker jadi mulut jahat kan....macam aku tak tau sapa la kan...haishh sakit pulak hati kita ni....sentap sekejap...hi stalker masih baca lagi kah??? pasni apa lagi ko nak perhati apa aku pakai yek...hmmm dasar manusia dengki memang gitu...tak de life....

Raya kedua sampai kelima masih kat Terengganu rumah mentua...tahun ni sakan kat Tganu kite...sakan habis la laki aku ye raya rumah family dia...ye aku pun sakan gak..yang melebih lebih jalan raya adalah aku ngeeeeeee...dah bini jenis kaki jalan kan...panjang langkah aku duk pakat cari kawan kawan yang duk area Kuala Terengganu ...memang aku ajak la berjalan raya...aku tak de sedara mara kat sana...jadi raya aje la rumah kawan kawan...eh ada pulak ...sempat pegi 3 rumah je..padahal ramai je bagi alamat jemput....rumah wajib pegi tetiap tahun rumah opismatte diana....hehehe...mesti pegi tak sah kalau tak pegi...satu lagi rumah baru tahun ni opismatte gak Haizan...mentua dia kat Tganu...so pasni pun akan jadi wajib heheh...tak lupa rumah silent reader blog Lily...

Ok dah citer berjela pasal raya yang lapok ada orang baca ke...layan gambar sudah.....hehehe silaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



Raya kedua baru la jumpa my biras...terus salam berpelukan ...lama tak jumpa hoii

My biras...suami dia adik kepada EA...

Bergambar ngan anak anak....Rayyan takut mak long hehehe...

Anak anak megat dua bersepupu ...sorang Megat Rayyan sorang Megat Nufail...

Keluarga adik ipar aku ...Alhamdulillah dah bertiga dah tahun ni ye


Tetiba Fayel sebok ngan Ayah Ngah dia nak kong nak kong
\\

Mak Long geram budak ni grrrrrrr bam bam tul\

Ok jom ready beraya...raya kedua balik kg dan raya rumah sedara mara

Fayel kat sana ngan tok ki ngan tok mok aje la...macam putera raja oii

Raya ketiga punya gambar lak...ready nak gi jalan raya rumah kawan mama

Memula nak duk belakang..

.Hehehe feeling berduaan dating

Tetiba datang depan pulak....

Beraya rumah haizan opismatte unit sebelah...mentua dia orang tganu...binjai rendah marang...dekat lak tu dgn umah mil...tq haizan tahun depan kalau raya tganu pasti raya situ gak


Raya keempat raya ke Bandar KT...ini my silent reader...dah anggap adik dah...tq Lily bagi Fayel duit raya wang besar...hehehe

Pastu terus gi umah wajib tetiap tahun umah Diana opismatte....rumah mesti pegi....hehehe




Posing gaya mak datin pot diana

Banyak nau tempat memosing gaya datin kat rumah dia ni


Pastu jalan jalan bandar KT...

Anak bujang manja terselit kt belakang

Raya Kelima duk umah berselimut sejuk ..tganu hujan...tganu pun dah start keje...tinggal la kitaorang....


apapun ingat raya Tganu akan ingat Nasi Dagang air tangan MIL terbaikkkk sedap hoi ...gulai ikan tongkol ada campur belimbing buluh hoi...makan lupa ingatan...








Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

9 comments:

Diana Aziz said...

Ternanti2 tayangan gambar ala mak datin. hahahah

Aty_Fared said...

raya ke-2..??!! kemain delay lagi ko nyer entry raya...heheh

D Yatie said...

pedulik kan je mi org yg dengki.. tak kose dh mak arissa nak melayan org dengki.. letih oi letih.. biarkan lah dia dgn ketidakbahagiaan dia.. org gitu bkn bahagia pun.. loser! =P btw, geram betul tgk ekspresi macho fayel! hihihi.

yUmiE AzuRa said...

aaa nasi dagang.lame doh dok makang!!khai bkn makan nasi dagang.huhu

NM03 said...

sakan ko beraye kan jemah. mcm mak datin melawat kampung kekdahnyer. hehehe

Diana Aziz said...

Baru ada gambar datinnye.. tahun depan snap lagi... baru dapat bt DP utk FB.. heheh... :)

ctmah said...

esok pastikan saya gomol fayel ni..ahhh geram tau tgk muka selamba dia tu..haha

Nini Mohd said...

ada jugak manusia yg dengki camtu ek.
takde life sungguh.
btw, terliur plak tgk nasi dagang tu.
balik kampung haritu x sempat nak makan nasi dagang. huhuu~

http://ninimohd.blogspot.com

Cik Eka said...

geyam tgok fayel. comel sangat sangat.

eka suka sangat nasik dagang. kalau dpata makan ngan kari ikan kayu + acar timun. aummm

Google