THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

25 April 2013

Transformasi Selipar Sudah


Rasa sekejap masa berlalu dah jadi kanak kanak ..dah dapat kaki..dah boleh jalan laju...sebab semua dah boleh...aku tukar pada style selipar satung tapi ada getah tampung kat belakang...senang nak bawa jalan...selalu dia pakai sandal ..ala leceh nya...lambat nak kena gam la apa la...tukar style selipar..cuba cuba try walaupun memula was was leh ke jalan...EA kata tak leh pakai awal lagi...tak kira nak beli jugak...ajar dari awal senang..tak kekok...ternyata anak mama Fayel dah big..laju pulak dia berjalan guna selipar ni...tahniah Fayel mama proud of u..satu lagi perkembangan positif...:))


practice make perfect...caya la fayel....














Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

13 comments:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

makin laju lah langkah Fayel ni

Mr n Mrs Zaidi said...

wah2..comel jer nmpk kaki tu..bila la daaliyaa nk boleh jalan nie...

intandayani said...

cam kaki org beso..hehe

Allene said...

pandainya... hafidh pkai, tp kena ada getah kat belakang... klu tak, terkeluar la kaki dia...

Aty_Fared said...

Pakai seliper jer senang nk sarung..:-)

Nadt said...

bestnya da ble pakai selipar. saif tak dapat kaki lagi. tengah gigih berlatih lagi ni.

Siti Haslinda Sadiken said...

laju dh jalan fayel pakai slipar baru..bleh ajak mama gie taman nie

Rasp said...

kudos buat fayel...
fast learner ni....
senang kan pakai selipar...
sarung jer...

ameris said...

anak kita pun dh pakai slipar yg sarung tu. senang skit. tp kalu dia berlari sliper tu tercampak ke depan...

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

CikNaa said...

ey, macam best je nengok fayel pakai selipar..

SweetLikeWhat said...

yeayyy dah pandai pakai selipar ye...
senang lepas ni sarung jer..hihi

Google