THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

07 January 2013

Ketika Berduaan Ahad Denganmu Fayel......

Salam Isnin ...semalam ahad..so buka citer semalam ahad ..ahad cuti umum dan rehat..tapi ahad semalam laki aku keje da...hmm orang cuti dia keje...alahai..sabtu dia outstation melaka then balik ahad petang...semasa ketiadaan laki aku..pehh macam la lama sangat EA takde..dah biasa nampak kelibat EA weekend kan..bila dia takde rumah rasa janggal la sikit...muahahaha ...maklum la aku bukan bini LD (Long distance) gini la...tak reti berdikari ..biasa weekend kami mesti bertiga mesti bersama...walau terperuk dalam rumah kann..Fayel ni kalau papa dia ada..sonang aku...dia melekap ngan papa dia je la...kata geng BFF...papa dia ada ada ajela aktiviti 2 beranak ni...main kereta la..main bola...ngan mama semua tak boleh kan kena haippp aje...wajib baca buku hihihi

EA takde rumah aku macam kapal pecah dek penangan anak bujang semalam telah menganas...nangis nak pitam haku...dah la susah tido...tido malam lambat..bangun pagi cepat...pastu nak suruh sambung tido taknak..keje nya asik mentawaf satu rumah..sudah nya rumah aku telah berjaya dikemas oleh budak kecik sorang ni...habis alas meja dia tarik...baru nak sapu dia pegi celah sana pulak...celah sini setel..celah sana sinun sepah..memang haru...asik terjerit la suara mama nya...pitching naik pun tak makan saman..nangis....lagi dia buat muka gelak ..terus tak jadi marah...oh papa nya cepat la balik...mama longlai dah ni....tengok la gambar...aksi budak melasak tak makan saman...pitam ..mintak nyawa...its ok baby...sepah la rumah puas puas yer...


Kotak ni jadi mainan pulak..plan nak buang sekali Fayel datang duduk sedap je...mainan lain tak nak

Fayel dan permainan baru menolak kotak....hasil rumah bersepah oleh Fayel tunggang langgang haru biru....mampu tengok je la mama nya

Setel menyepah rumah...kita makan pulak...2 beranak makan desert je..tak sempat masak uolls...mari makan Durian Crepe dan Pavlova bersama Fayel...hover kan sampai pegang sudu...hamboii

Sampai comot makan Durian Crepe...hahaha..nak makan sendiri kan...durian tak makan pun tapi jilat krim lebih







Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

13 comments:

Aty_Fared said...

Heheh..gitu lah kalau dah start melasak kan...mcm ank aku gak...gitu lah rupernyer...:-)

CikNaa said...

papa takde, jom kite makan western! hehe..

anis abdullah said...

wah fayel sangat lasak. jangan pitam mimy.

Mommy_Cha said...

hamboih dia makan durian crepe...
momy cha pon lom rasa crepe tu lagi.
sedap tak fayel?

as ♥ Leenda said...

boleh geng dgn asyraf la ni..suke benor main kotak..rasa macam nak pegi kutip kotak je bwk balik umah suruh asyraf main..hahha..

Wawa said...

woahhh! ok sangat takut tgk umah disepahkan budak kecik...hihi...siket lg turn annaila plak nyepahkan umah...huahhhh!nanges mama dia ni...

Queen said...

antara azam tahun baru nik .. "mengemas lebih pantas dari si tukang sepah"..

haha =)
gitulah ada anak kecik

ariana8733 said...

hahaha..comel je fayel, tlg mama ngemas ye..

pssss..fayel, sedap x durian crepe tu..aunty ana ngidam r tgk fayel mkn, nak ckitttttt...>_<

Allene said...

tu dia penangan durian... :D

-cinta soFiaSafiya- said...

toOOOdia, fayel makan durian crepe..sedappkan fayel..hihihih

adoilaa kak, mai dh besaq ni tak dan kepONg..... dia punya melasak...tahap kesabaran menipis.. hahahahahah

Anak Lebah Comot said...

ayo fayel tolong mama kemas rumahla. hihihi. nak ckit durian crepe...(hantu durian)

Ann Ishak said...

aunty nak cikit durian crepe boleh fayel...?!!!

mrs kayrul said...

habis comot mulut fayel bersungguh betul makan...suruh mummy buat banyak2...meh tengok resepi kat blog auntie...hehehe

Google