THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

02 July 2012

Mangsa Pembulian....Isk Isk

Fayel ni selalu jadi mangsa pembulian adik adik aku...Dira n Ekin sama aje...Ekin tu dia oklagi..yerlah mak sedara kesayangan tu jangan memain...takpe mak lang dia buli sure dapat habuan..eheheh...Fayel kalau Ekin buli dia pasrah aje..cuba kalau Dira..hmm memang dia tahap anti maksima...tengok muka pun dia tak hingin...dia nampak kelibat Mak Su Dira...dia dah mengamuk...hahaha ..Dira ni suka kaco peluk dia gomol gigit pipi...mana la budak tu tak bengang...

Kesian Fayel kan...hahahah...aku mampu gelak aje la...biarkan dia...sapa suh bambam...memang geram ar...aku sendiri pun mama nya pun geram..kadang aku gigit manja celah peha drumstick dia...ngeh ngeh pecah rahsia....mangsa buli setiap masa dia ni...hari hari...kesiann....tu belum papa dia gurau kasar...aduyai ...habis perut Fayel kena gomol dek misai papa dia...owh Fayel cuma selamat dengan Tok Wan dan Tok Mak saja...ha dua atok takkan buli dia...backup lagi ada...huhuh...

Ada satu kisah malam hari...Ekin balik keje malam...memang rutin Ekin balik keje je terkam Fayel...kebetulan Fayel mamai mengantuk nak tido...ahh dia tak kira...dia terus kacau Fayel...dah tak leh tido budak kecik ni....nak tak nak dia pasrah je...ngan muka mengantuk tak hengat.....wakakakak...kena melayan jugak mak lang dia...serius kelakar....tapi nasib dia tak menangis...muka blur pasrah je la sambil menahan mata kuyu layu...nasib la Fayel...mak sedara semua monster...hahaha


Kite menantuk arrrrrrr...Mak Lang kaco kite

Mak Lang kite ni ajak main pulak


Kena sembang ngan Mak Lang ...

Please Mak Lang...kite nantuk....syiann kite

Huwaa menguap.....nak tidoo

Mak Lang bagi hadiah sebelum tido..nah pelukan gomol tak lepas....huhuhuh kite pasrah.....walaupunnnnn


SELAGI BOLEH BUAT GOMOL MEMANG SEDAP LA NAK MENGULIT...TUNGGU DAH BESAR ..TAK HERAN DAH SO FAYEL MASIH BABY NI HARUS LA KENA BULI PUAS PUAS....HUHU




Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

13 comments:

ratu siput said...

time camni mmg sedap wat main kan.aku slalu ckp kat anak aku skang ni sebelum tido...nanti dah besar dah takde dah nak tido2 ngan ibu lg cam skang ni...sedey kan...

LoVEaQshA said...

ciannya fayel kena buli..
Cute jer muka dia ttp mata,sian dia mmg pndai jg ati org..
Meh fayel dok uma anty,xda saoe buli fayel tp anty cm gget mnja jer gmol slow jer fayel bole kan...hihihi

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

Fayel hanya mampu pasrah, biasa lah dak kecik sorang je ada kat rumah tu, memang sedap lah gomol kan, lelagi bau minyak telon ! memang geram !

Mommy_Cha said...

muka takder perasaan si fayel :)

noradzlina.kamdani said...

nasib bek fayel x nangis..klu x haru la ...

celebration of love said...

geram dapat cium bdk2 ni... seronok.

mamyharraz said...

sedapnya dpt gomol budak bambam nih..tgk fayel sy terus rindu zaman kakal baby..ginilah tiap2 hari kena gomol..badan debab mmg sedap je polok-polok cium hehe

eLLy said...

alololo cian tengok muka dia kena dera hahahaha.. muka rela paksa gitew :p

Mally said...

Gewamnye tgk fayel kak mimy...
Sama mcm anak i dah la bambam pas2 i suka geget & gomol dia...

mia-ina said...

mia ada anak sedara bam2x mcm fayel..mmg sedap nak gomol..hehe

Ann Ishak said...

tolong tarikkan pipi untuk untie ann jugak tau...

Kella said...

ahhahahaha... muka fayel berserah aje ...

mrs kayrul said...

muka fayel pasrah je kena gomol...sabar la kecik lagi macam nie la

Google