THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

07 September 2011

Gelagat Pak Megat Pakai Sampin

Nak citer pasal pengalaman raya kat Tganu tapi tak sempat la pulak...so layan gambar Pak Megat cubaan memakai sampin....ikut dia tak mo bersampin....aku paksa jek..nasib la kan berbini kan suka bergambar...haruslah kena kemas...cuma janggut sejemput tak sempat trim...mau sentap monyok ngan aku kang...haishh...rambut pun dah panjang tu...lemas aku nengok...katanya...nanti dapat anak baru potong...gelaran baru katanya..cehh...macam macam la dia ni...walau camner pun dia la suami aku...pada mata aku dia hensem la...auwwwwwww..

Nak suh aku ikat sampin memang harem tak reti....aku boleh tolong snap kan gambar je...hihihi...macam macam stail dia cuba nak bersampin...kejap gitu ..gini...ke bawah..ke atas...tak jadi bukak balik...baper lama daaaaaa...kejap tanya aku .."cam ni ok tak..ke macam ni pulak"..haiyaaaaaa cepat la...buat la camner suka pun....janji bersampin kemas....baru la raya kannnnn


memula konon nak buat sampin naik tinggi

gigih tu mengikat....jadi ke tak tu...alahai...hahahaha

tengok macam dah ok tapiiii macam tak selesa je

sudah akhirnya pakai sampin stail kat dalam...habis citer...hahahaha



 PAK MEGAT DAN MACAM PAK MAUN LAK AKU NENGOK..HIHIHI






Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

6 comments:

mamyharraz said...

sy tengok pak megat mimy mcm aman graseka :D

POSH76 said...

kelasss yang penting EA mau pakai pink kalerrrrr

Softtouch [Hanim] said...

oklah tu..yg pnting EA nk pakai sampin..suami sy xnak pakai mimy...

Pepel BoNda AmaNi said...

ehhehehehe..cute jerk...pak maun pun pak maun la nok..

Bitt (double IS) said...

akekkekeke kite siap hangin sebab kite yg tukang pegang sampin dia...nak jek tahun depan suh bubuh getah akakakakaka

ratusiput said...

cntik kn pink pasni aku lak nk pksa cik kitol pakai pink.

Google