THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

22 July 2009

"Blogger Award Friendship"


1. Copy badge "Blogger Award Friendship" untuk diletakkan di blog anda.

Award by Kak Timmy...dh lama kepam x settle....siap satu hutang...

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

Sapa lagi ....xlain xbukan as usual...Kak Timmy..ada kesah lama dolu2 kenal dia..huhu

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih
penerima award seterusnya (anda di-tag).

GILER CRAZY bab 10 ...mmg tag ni buat aku xder keje plak...penat aku pikir siot

* aku dh giler blogging sepanjang masa, waktu, x hapdate aku lak sengal...semakin
parah ni..huuhhu

* aksi gedix terlampau semakin menjadi..gambo2 la beb..my cammy is
everywhere..makin parah ni..

* giler ngan fridge magnet..semakin giler..sapa nk bg silakan..

* sibuk wat bisnes aiskrim m'sia...macam2 ada..30 sen je satu...meh dtg umah
aku..perisa milo, bandung, jagung, gerenti x sakit perut sbb air masak & susu
berkhasiat..beli 10 percuma 1..huhu

* lately kuat jalan2 cari pasal makan...penternakan lemak telah berlaku..oh
tidak

* harap maklum aku dh x hapdate FRIENDSTER..skrang layan FACEBOOK..silakan add

* hobi aku setiap bulan beli album gambo..sebulan 2 album..sengal x..

* aku suka gaduh tumbuk manja ngan adik aku Dira...rasa kepuasan bila dia
bengang...hahahaha

* arhhh apa lagi ni...udah le tu....AKU SINGLE..bulehhh aku jwb gitu..

* ada lagi ni..hadoi..apa ek..korang pikir ar utk aku..Vitamin M = MALAS...ha dh ada jawapan..hehe

4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog.

* bloggers A
* bloggers B
* bloggers C
* bloggers D
* bloggers E
* bloggers F- Z (kiranya utk semua bloggers la...lg mau tanyaaaaaa..rajin buat la)



LOVE BEBEH

No comments:

Google