THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

26 March 2014

PRE ORDER BATCH 7 - GENIE BRA & THE GENG...BY 3 APRIL 2014..HURRY UP

Salam minggu ni PRE ORDER BATCH 7 GENIE BRA, CAMI SHAPER, PANTY dibuka mulai hari ni....napa lambat sangat..orang tanya...heheh...sorry aku nak setel pos untuk batch 6 yang kelambatan minggu lepas...maaf sangat...stok pastel tak sampai Msia jadi aku kena tunggu ...maklum la semua barang diimport dari China...so banyak la problem nya ..kapal delay..walau apa pun..Alhamdulillah..stok dah sampai semalam...dan semalam jugak aku packing dan pagi ni terus pos...rasa bersalah sangat dengan customer atas kelewatan ni...buat aku rasa give up nak berniaga...nasib baik la husben aku bagi galakan...jangan down...ini baru permulaan...

Aku nak berterima kasih juga pada customer ...sepanjang batch 6 aku berniaga...so far customer aku adalah yang terbaik...even lambat...kadang salah size, color...takde sorang pun yang jenis emo..saiko...meroyan..mengelabah....boleh dikata kan thumbs upp sangat la memahami..boleh bersabar menunggu..kadang ada yang baki pun tak nak amik...Ya Allah tak terbalas jasa baik customer customer aku ni...buat aku bersemangat lagi nak berniaga dengan harga murah dari pasaran...terima kasih para customer ku dari batch 1 - batch 6...sayang uolls...

Baki yang lambat dah siap nak pos semalam....

So bisnes ini ku teruskan di BATCH 7 atas permintaan ramai jugak...untuk keberapa sekian kali aku bagitau..aku tak jual ready stok....aku memang amik pre order sebab beli borong.... order dibuka hari ini sehingga minggu depan 3 APRIL 2014 (KHAMIS)....cami shaper dan super panty..harga masih sama

Genie bra - RM35 (3pcs 1 set) (Color, Pastel, Klasik)

Cami shaper - RM35 (1 pcs only) (Hitam, Coklat)

Panty 
(Super S-L, Extra XL-3XL)- 
RM10 sehelai ..3 helai rm28..5 helai RM45, 10 helai RM85



Untuk gambar gambar boleh rujuk blog sebelum ni ye GENIE BRA,CAMI SHAPER,PANTY


HARGA ADALAH TAK TERMASUK POSTAGE

postage mengikut order dan kuantiti berat barang....
cth minimum 1-2 kotak RM7, 3-5 kotak RM9, 6-8 kotak RM12

** sila inform tak nak kotak if request


payment sebelum3 APRIL 2014 (KHAMIS).....





boleh order dua cara email or whatsapp


email : nor.zmy@gmail.com

whatsapp : 012 2056935




No comments:

Google