THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

12 March 2014

Megat Nufail Anaqi 2 Tahun

Hi blog...bila nak menaip..delete backspace padam...then draft..napa ntah...huhuhu aku ada je mood..tapi nak menaip macam nak ke tak nak...tu je..mood kedaun orang kata...ok la bagi mood semula...uapdate Fayel la...lama tak story anak aku yang masih sorang ni..heheh bila nak tambah tak tertambah ...ramai la yang tanya bila Fayel nak ada adik...bila Fayel nak jadi abang...FYI, aku tak pernah plan untuk dapatkan adik baby...malahan sejak Fayel setahun lagi aku dah ready cuma belum rezeki lagi...dengan masalah hal hormon ak stabil..ok aku berusaha akan bagi Fayel adik jugak...tak cepat lambat pasti ada ..amin amin.... 

Fayel dah menginjak 2 tahun..2 tahun yang bagi aku rasa anak aku dah bujang sebenarnya walaupun pampers pakai lagi...susu pun minum lagi hahaha...baju pun tak pandai pakai sendiri ....bujang la sebab anak aku laki....heheheh...bila ntah nak potty train...hahah dah cuba tapi kurang kesabaran aku dalam mengelap lantai ...jadi tak pe anak pakai la pampers hhuhu...pampers dah tukar pakai murah Huggies Biru tu...Susu pun dah murah je Dutch Lady 123 bila promo dpat beli RM18.90..heheeh semua bajet murah je ..dah besar kekdahnya...asal boleh aje mak pak nya...takpe ar jimat cermat...boleh simpan lebih sikit simpanan Fayel...:)

Besday Fayel tahun ni sambut kecil kecilan je kat kg Tganu..tak sempat nak story dalam blog...nanti later...nak buat meriah banyak sangat benda terhalang...niat aku memang nak buat..persiapan semua dah ready..dengan masa yang asik tak free...hmm tengok la camana...kalau lambat sikit pun tak pe kan...janji buat...bukan apa nak bagi Fayel happy je ..dia tau apa itu birthday .lagipun aku memang minat sambut besday..aku suka ada tema bagai ni semua...aku suka sebab kecik kecik tak merasa kan..haha nampak tak mak dia yang over lebih...pfttttttt..

Ok tu je kisah Fayel atau Nufail...sekarang aku suka panggil dia Fal...ehh..rasa mcm stylo panggil Fal..oo Fal..ahh sudah tukar Fal pulak ke...mama ko memang la kann..semua dia nak tukar kata bang megat ...hihihi...apapun perkembangannya 2 tahun seiring sejajar dengan umurnya...ayat parlimen sangat aku hahaha...ok bye...cerita Fayel je dah buat mood aku ngantuk jadi segar...well I love my Son..



Memori Fayel baby..sekejapan now dah 2 tahun...oh rindu nya nak bau baby ...now baby besar masam
Selfie 2 tahun beza kan dengan muka baby

2 tahun berat pun still boleh tahan 18kg..sorry tak mampu nak dukung

Teman setia dalam kete..co pilot...Fayel tak nak duduk car seat dah..selesa nak macam orang besar

macam abang besor kan main basikal tapi tak reti mengayuh lagi..dia buat basikal macam willy heheh

Jangan kacau tengah buat "kueh" hahahaha

Mementang anak sorang duduk pun masih beriba depan lagi


Pastu ke belakang..suka hati la dalam kete tu

 Tertido pun senang dalam kete....

Ok memperkenalkan anak bujang saya...di belakang hehehe..
Dan juga kawan soping mama ...heheh..sorry eh anak muka terpaksa je ikut hehehe

14 comments:

Puan Eka said...

Dah beso dah fayel ni. Hehehe

ummie_mirahaziq said...

selamat hari lahir fayel..semoga menjadi ank yg soleh dan berjaya

diana aziz said...

Gambar last tu macam tau je kat mana... hahaha

Siti Munirah said...

comelnya fayel. :)

Aeen said...

besar dah fayel..bff mama la nie yeh...:)

Chekgu Azrine said...

Fayel..hppy belated birthday ye..
Fayel bdn smngt kan..suka tgok

Aznor Ibrahim said...

happy birthday fayel..eh fal kate mama..hehe.membesar dengan sehat ye syg!

Liyana said...

happy birthday fayel!

salwana nordin @ che'wa said...

dah besa sgt fayel..encem pulak tu :)

sama mcm saya..bila anak dah besa sket kena berjimat..lg murah lg elok..dah besa katakan hhheee

Jen Jen Areff said...

alhamdulillah sekejap masa berlalu kan... in shaa Allah dimurahkan rezeki Fayel dapat adik nanti. amin

NM03 said...

hepi beday payel... dari kecik sampai beso.. muka kamu tetap same. comei...

Unknown said...

happy birthday fayel hensem...kak mimy sy rindu akak..akak rerajin la updated..huhu

bylindakitchen said...

besar dah dia kak..
boleh tahan semangat kak....
aperpon lin doakan semoga fayel sentiasa sihat dan happy selalu..
bila ntah dapat jumpa abg encem nie..

sharhanah said...

comelnyer Fayel...budak cerdik :D

Google